Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Lakáspolitikai és Vagyongazdálkodási Ügyosztály Beruházási és Lakhatási Iroda lakhatási referens munkakör betöltésére.
Ügyszám: 17/17-50/2025
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1082 Budapest, Baross utca 63-67.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Magyarországon Józsefváros rendelkezik az egyik legjelentősebb lakásvagyonnal: a kerület teljes lakásállományához viszonyítva itt a legmagasabb a közösségi tulajdonban álló lakások aránya. Szintén egyedülálló az önkormányzati bérházak magas száma; tehát az olyan épületeké, amelyek 100%-ban az önkormányzat tulajdonában vannak. Ez kettős örökség. Különleges lehetőséget biztosít az Önkormányzat szociálpolitikai céljainak megvalósítására: így a lakhatási szegénység enyhítésére és a társadalmi sokszínűség fenntartására. Alapvetés, hogy a megfizethető lakhatásra az Önkormányzat szociális szolgáltatásként tekint, ahol a bérlők által fizetett díjak mértékét elsősorban a rászorultság és nem pedig a megtérülési, gazdaságossági szempontok kell, hogy meghatározzák. Ugyanakkor lakásállomány fenntartása, fejlesztése; a méltó lakhatási körülmények megteremtése hatalmas erőforrásokat igényel.
Ehhez a munkához keresünk olyan munkatársat, aki
- látja a részt és az egészet is,
- tud nagy táblázatokat fejleszteni és kezelni,
- a megoldásra törekszik, legyen szó akár egy hányatatott helyzetű család sorsának rendezéséről, egy sokak által igényelhető támogatási konstrukció kitalálásáról vagy egy folyamat végiggondolásáról,
- jól ismeri vagy hajlandó Józsefvárost utca-házszám részletességig megismerni,
- jól tud írni szintetizáló, stratégiai vagy döntéselőkészítő anyagokat,
- érti a napi munkájának végső célját,
- tud több kisebb-nagyobb projektet egyszerre mozgatni,
- nem bánja, hogy akár 2-3 havonta megváltozik a munkájának a fő csapásiránya,
- illeszkedik színes és elkötelezett csapatunkba.
Várható feladatok:
- lakhatáshoz kapcsolódó adatbázisok elemzése,
- szakpolitikai javaslatok kidolgozása,
- különböző (pl. nagy összegű hátralékot felhalmozó családokkal foglalkozó) munkacsoportok munkájában való részvétel,
- előterjesztések, megállapodások előkészítése.
Feladatkör [29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján]:
A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 32. pont „Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú képesítés,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- önkormányzatnál, önkormányzat intézményénél vagy önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett szakmai tapasztalat,
- közigazgatásban szerzett gyakorlat,
Elvárt kompetenciák:
- jó problémamegoldó és kommunikációs készség
- precizitás, adminisztratív készségek
- csapatmunka
- önállóság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
- fényképpel ellátott önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak figyelembevételével
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata, közigazgatási szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolása
- motivációs levél
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozó nyilatkozat
- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul
- a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv.84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. szeptember 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kerékgyártó Anna ügyosztályvezető nyújt. Elérhetőség: kerekgyartoa@jozsefvaros.hu
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a Személyügyi Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-50/2025., valamint a munkakör megnevezését: lakhatási referens
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. október 03.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az Önkormányzat vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 79.000 Ft, péntekenként távmunka biztosítása a munkáltat részéről.
A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft.