Dolgozzon velünk! Adatelemző és szolgáltatásfejlesztő munkatársat keresünk!

Utolsó frissítés: (Létrehozva: 2025.10.27.)

Dolgozzon velünk! Adatelemző és szolgáltatásfejlesztő munkatársat keresünk! Jelentkezési határidő: 2025. november 10.

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján  pályázatot hirdet

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Társadalmi Kapcsolatok ügyosztály

Adatelemző és szolgáltatásfejlesztő  munkakör betöltésére

Ügyszám: 17/17-55/2025

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

1082 Budapest, Baross utca 63-67.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának Társadalmi Kapcsolatok Ügyosztálya kötelékében az önkormányzati szakpolitikákhoz, valamint az ügyfélbarát működéshez szükséges adatgyűjtés, adatelemzés és javaslatok kidolgozása az önkormányzat költségvetési szerveinél, ideértve a Polgármesteri hivatalt, az önkormányzati alapítású intézményeket, valamint az önkormányzat gazdasági társaságait.

  • az önkormányzati ügyfélelégedettségmérés módszertanának kidolgozása
  • az ügyfélbarát működés követéséhez és minőségbiztosításához szükséges adatbázisok létrehozása, az adatgyűjtés koordinálása, valamint adatelemzés
  • informatikai és egyéb fejlesztési javaslatok kidolgozása az adatbázisok létrehozásával kapcsolatban
  •  adatgyűjtés, valamint primer és szekunder adatelemzés a szociális, lakhatási és egyéb szakpolitikai fejlesztésekhez
  • vezetői riportok készítése
  • együttműködés a hivatalban dolgozó szolgáltatástervezővel és informatikai fejlesztőkkel az önkormányzat szolgáltatásainak fejlesztésében
  • kutatásmódszertani, adatgyűjtési és elemzési tanácsadás a Józsefvárosi Önkormányzat szakpolitikai felméréseihez és együttműködés a kutatások és felmérések megvalósításban a végrehajtó szervezeti egységekkel

Feladatkör [29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján]:

  • A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 28. Ügyfélszolgálati feladatkör és 29. Civil kapcsolati és kommunikációs feladatkör

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

– magyar állampolgárság

– cselekvőképesség

– büntetlen előélet – felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, hittudományi, andragógus, művelődésszervező szakképzettség

– magas szintű számítástechnikai ismeretek

– elemző szoftverek ismerete és gyakorlott használata

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szolgáltatásfejlesztési (service design) folyamatokban szerzett gyakorlat
  • társadalompolitikai vagy közpolitikai elemzés területen szerzett gyakorlat
  • adatvizualizációs eszközök ismerete
  • adatelemzési, kutatásmódszertani tapasztalat
  • szociálpolitikai, lakhatási témákban való jártasság
  • R vagy Python programnyelv ismerete
  • kis-és közepes méretű adatbázisok kezelésében szerzett tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • jó problémamegoldó és kommunikációs készség,
  • precizitás,
  • ügyfél-orientáltság,
  • konfliktustűrés,
  • csapatmunka,
  • önállóság,
  • rugalmasság,
  • angol nyelvtudás.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény,
  • fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben,
  • foglaltak figyelembevételével, amely tartalmazza a bérigényt, az eddig betöltött munkakörök leírását, jelenlegi munkakörét,
  • motivációs levél, amelyben a jelentkező kifejti, hogy miért szeretne a Józsefvárosi Önkormányzatban dolgozni az ügyfélbarát működés fejlesztése érdekében Józsefvárosban, valamint azt is, hogy milyen gyakorlati tapasztalata van,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul,
  • a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv. 84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható,

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. december 10.

A benyújtás határideje: 2025. november 10.

A betöltendő munkakörrel kapcsolatos bővebb felvilágosítást Asbóth Márton ügyosztályvezető ad az asboth.marton@jozsefvaros.hu címen

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton: Jegyzői Kabinet Humánpolitikai Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül. Kérjük, hogy a tárgymezőben szíveskedjen feltüntetni a pályázati azonosítót: 17/17-55/2025., valamint a munkakört: adatelemző és szolgáltatásfejlesztő

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai feltételeknek nem megfelelő pályázatokat érvénytelennek nyilvánítja. A pályázati eljárásban hiánypótlásnak nincs helye. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt és esetenként írásos feladatot is kapnak. A kiválasztásról és a kinevezésről a munkáltató dönt. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. november 25.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A Hivatal vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.

A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja: 79.000 Ft.

A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!