Megnéztük, mennyire akadálymentes az új ügyfélszolgálati iroda

Új ügyfélszolgálati irodát nyitott az önkormányzat.

Közösen megnéztük, mennyire akadálymentes.

Vak, hallássérült, mozgássérült emberek jöttek el.

Ők ezeknek a szervezeteknek a tagjai:

  • Nem Adom Fel Alapítvány
  • ETFÉSZ (Egyetemes Tervezés a Fogyatékossággal Élők Szolgálatában) Egyesület
  • SVOE (Siketvakok Országos Egyesülete)
  • Akadályok nélkül – Az akadálymentes Józsefvárosért
  • Önállóan lakni – Közösségben élni csoport.

Szőke Szilvia vezette körbe a résztvevőket.

Szőke Szilvia az ügyfélszolgálaton dolgozik.

A bejárati ajtót és az akadálymentes mosdót néztük meg a legalaposabban.

A közös megtekintés után mindenki elmondhatta, mit tapasztalt.

A többség elégedett volt.

Azt is elmondták, mit kellene kijavítani.

A javítás után az iroda teljesen akadálymentes lesz.

Szeretnénk, hogy a fogyatékos emberek mindig elmondják, mit gondolnak.

Fontosnak tartjuk, hogy minél önállóbban tudják intézni az ügyeiket.

Ezért máskor is hívjuk őket, hogy segítsenek az akadálymentesítésben a véleményükkel.

Köszönjük, hogy a résztvevők eljöttek!

Várunk mindenkit szeretettel az új ügyfélszolgálaton!

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 66–68., bejárat a Baross u. felől (akadálymentes bejárat)

Telefonszám:

+36 1/459 2100, ingyenesen hívható szám: +36 80/277 256

E-mail: ugyfelszolgalat@jozsefvaros.hu

Bővebb információ: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/szervezeti-egysegek/ugyfelszolgalat/

-->

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!