Ügyfélszolgálati Iroda
Ügyfélfogadás
Hétfő: 8.00–18.00
Kedd: 8.00–16.00
Szerda: 8.00–16.30
Csütörtök: 8.00–16.00
Péntek: 8.00–13.30
Bemutatkozás
A Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal ügyfeleit megújult környezetben és új helyszínen várja a Baross utca 66–68. szám alatti épület helyiségeiben.
Az épület Baross utcai bejárata felől érhető el az Ügyfélszolgálat, a Német utcai bejárata felől érhető el a Családtámogatási Iroda.
Akadálymentes bejutásra kizárólag a Baross utca felől van lehetőség, vagyis a Családtámogatási Irodába érkező ügyfelek a Baross utcai bejáratot tudják használni, és munkatársaink kísérik át őket egyik épületrészből a másikba.
Akadálymentes mosdó, pelenkázó helyiség és baba-mama sarok is rendelkezésre áll, valamint az Ügyfélszolgálaton hangulatos gyereksarkot is berendeztünk ügyfeleink számára.
Ha online ügyintézéshez van szüksége segítségre, az Ügyfélszolgálaton elhelyezett nyilvános számítógépeket tudja használni, amelyek használatában munkatársaink segítséget nyújtanak.
Ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/ugyintezes/
Időpontfoglalás: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu/
A Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodája az alábbi feladatokat látja el:
- általános tájékoztatás, segítségnyújtás az ügyfélszolgálati térben
- anyakönyvi ügyintézés
- adóügyintézés
- vásárlók könyve hitelesítés
- településképi eljárás – általános tájékoztatás
- fogadóórára történő bejelentkezés (polgármester, jegyző)
- anyakönyvi kivonat-kérelem
- elkészült anyakönyvi kivonatok átvétele
- ügyleírásokkal kapcsolatos általános tájékoztatás
- nyomtatványok, űrlapok, tájékoztatók átadása vagy letöltési helyének megmutatása
- írásbeli küldemények, beadványok, igénylések, kérelmek átvétele és érkeztetése
- időpontfoglalás (ügyfélszolgálati helyszínre vagy hivatali ügyfelfogadásra)
- az időpont kiadását követően tájékoztatás nyújtása az ügyintézéshez szükséges iratok típusáról, azok beszerzéséről
- általános tájékoztatás és segítségnyújtás az elektronikus ügyintézéshez
- iratok, űrlapok elektronikus beküldésének és egyéb elektronikus ügyintézés (pl. bejelentő vonalak, ügyfélkapu, stb. használatának) segítése
- fénymásolás, nyomtatás, szkennelés (korlátozott mértékben) szolgáltatások biztosítása
- hirdetmények, önkormányzati rendeletek kifüggesztésé és arról való tájékoztatás adása
- hatósági bizonyítványok kiadása
- egyes ügytípusokban szakmai tájékoztatás nyújtása
- bejelentések, panaszok fogadása, érkeztetése, elsődleges „kezelése
- bejelentések, panaszok állapotának nyomon követése, tájékoztatás
- zöld számon és applikáción, továbbá a hivatal holnapjáról elérhető fórumon érkezett bejelentések fogadása és továbbítása
- működteti a Józsefvárosi applikációt és a zöldszámot
- ügyfelelégedettség-mérés, statisztikai kimutatások és elemzések készítése a lakossági bejelentésekről, panaszokról és az ügyfélszolgálaton végzett tevékenységről
Az Ügyfélszolgálati Iroda feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.
Kapcsolódó ügyek
- Ingyenes jogsegélyszolgálat józsefvárosiaknak (Jogsegély kategória)
- Közérdekű bejelentések és panaszok (Közérdekű bejelentések és panaszok kategória)
Munkatársaink (6 fő)
irodavezető
Baross utca 66-68ügyfélszolgálati munkatárs
Baross utca 66-68, TÁM-PONTügyfélszolgálati munkatárs
Baross utca 66-68, TÁM-PONTügyfélszolgálati munkatárs
Baross utca 66-68ügyfélszolgálati munkatárs
Baross utca 66-68, TÁM-PONTügyfélszolgálati munkatárs
Baross utca 66-68, TÁM-PONT