Ügyfélszolgálati Iroda

Bemutatkozás

A Józsefvárosi Önkormányzat olyan hellyé kívánja alakítani a kerületet, ahol a lakosok tudnak kihez fordulni ötleteikkel, javaslataikkal, problémáikkal, ahol felkészült és segítőkész munkatársakkal kerülnek kapcsolatba ügyintézésük során. Számos ügykör már elektronikusan is intézhető, illetve a személyesen intézhető ügyek esetében időpontok már online is igényelhetők, melyek könnyebb megtalálását a honlap új felépítése és arculata is segíti. Azonban sok honfitársunk számára a személyes segítségkérés lehetősége elsődleges. A Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal számára ezért olyan új ügyfélszolgálat kialakítására kerül sor, ahol a lakosság rendezett, kulturált környezetben tudja hivatalos ügyeit intézni. A Baross u. 66-68. szám alatt található Családtámogatási Iroda helyiségei megújulnak és kibővül az Ügyfélszolgálat helyiségeinek kialakításával. A kivitelezés várható befejezése: 2023/1 negyedév A Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati és Ügyviteli Ügyosztály Ügyfélszolgálati Irodája az alábbi feladatokat fogja ellátni:

  • általános tájékoztatás, segítségnyújtás, az ügyfélszolgálati térben,
  • online időpontfoglaló rendszer működtetése,
  • ügyleírásokkal kapcsolatos általános tájékoztatás,
  • nyomtatványok, űrlapok, tájékoztatók átadása vagy letöltési helyének megmutatása,
  • írásbeli küldemények, beadványok, bevallások, igénylések, kérelmek, ügyfélazonosítást nem igénylő átvétele és érkeztetése,
  • időpontfoglalás (ügyfélszolgálati helyszínre vagy hivatali ügyfelfogadásra),
  • az időpont kiadását követően tájékoztatás nyújtása az ügyintézéshez szükséges iratok típusáról, azok beszerzéséről,
  • általános tájékoztatás és segítségnyújtás az elektronikus ügyintézéshez,
  • iratok, bevallások, űrlapok elektronikus beküldésének és egyéb elektronikus ügyintézés (pl. bejelentő vonalak, ügyfélkapu, stb. használatának) segítése,
  • fénymásolás, nyomtatás, szkennelés (korlátozott mertekben) szolgáltatások biztosítása,
  • hirdetmények, önkormányzati rendeletek kifüggesztésé és arról való tájékoztatás adása
  • talált tárgyak kezelésé,
  • hatósági bizonyítványok kiadása,
  • egyes Ügytípusokban szakmai tájékoztatás nyújtása,
  • bejelentések, panaszok fogadása, érkeztetése, elsődleges „kezelésé”,
  • bejelentések, panaszok állapotának nyomon követesé, tájékoztatás,
  • zöld számon és applikáción, továbbá a hivatal holnapjáról elérhető fórumon érkezett bejelentések fogadása és továbbítása,
  • működteti a Józsefvárosi applikációt és a zöldszámot
  • ügyfelelégedettség-mérés, statisztikai kimutatások és elemzések készítése a lakossági bejelentésekről, panaszokról és az ügyfélszolgálaton végzett tevékénységről
Az ügyfélszolgálati iroda már megkezdte előzetes munkáját a Polgármesteri Hivatal Épületében a földszinten található Tám-Ponton a bejáratnál.
Az Ügyfélszolgálati Iroda feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.

Kapcsolódó ügyek
  1. Közérdekű bejelentések és panaszok (Közérdekű bejelentések és panaszok kategória)

Munkatársaink (6 fő)
Sipos Barbara Rebeka

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room TÁM-PONT email siposbr@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2100
Szőke Szilvia

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room II. em. 214. email szokesz@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2512
Tuboly Anikó

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room TÁM-PONT email tubolya@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2100
Veres Ágnes

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room TÁM-PONT email veresa@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2100
Tokai Angéla

ügyfélszolgálati ügyintéző

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room TÁM-PONT email tokai.angela@jozsefvaros.hu

We only use cookies (data stored in your browser) when necessary to make our sites smarter for you. Please click the Accept button after reading the Privacy Policy!