Ügyfélszolgálati Iroda
Bemutatkozás
A Józsefvárosi Önkormányzat olyan hellyé kívánja alakítani a kerületet, ahol a lakosok tudnak kihez fordulni ötleteikkel, javaslataikkal, problémáikkal, ahol felkészült és segítőkész munkatársakkal kerülnek kapcsolatba ügyintézésük során. Számos ügykör már elektronikusan is intézhető, illetve a személyesen intézhető ügyek esetében időpontok már online is igényelhetők, melyek könnyebb megtalálását a honlap új felépítése és arculata is segíti. Azonban sok honfitársunk számára a személyes segítségkérés lehetősége elsődleges. A Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal számára ezért olyan új ügyfélszolgálat kialakítására kerül sor, ahol a lakosság rendezett, kulturált környezetben tudja hivatalos ügyeit intézni. A Baross u. 66-68. szám alatt található Családtámogatási Iroda helyiségei megújulnak és kibővül az Ügyfélszolgálat helyiségeinek kialakításával. A kivitelezés várható befejezése: 2023/1 negyedév A Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati és Ügyviteli Ügyosztály Ügyfélszolgálati Irodája az alábbi feladatokat fogja ellátni:
- általános tájékoztatás, segítségnyújtás, az ügyfélszolgálati térben,
- online időpontfoglaló rendszer működtetése,
- ügyleírásokkal kapcsolatos általános tájékoztatás,
- nyomtatványok, űrlapok, tájékoztatók átadása vagy letöltési helyének megmutatása,
- írásbeli küldemények, beadványok, bevallások, igénylések, kérelmek, ügyfélazonosítást nem igénylő átvétele és érkeztetése,
- időpontfoglalás (ügyfélszolgálati helyszínre vagy hivatali ügyfelfogadásra),
- az időpont kiadását követően tájékoztatás nyújtása az ügyintézéshez szükséges iratok típusáról, azok beszerzéséről,
- általános tájékoztatás és segítségnyújtás az elektronikus ügyintézéshez,
- iratok, bevallások, űrlapok elektronikus beküldésének és egyéb elektronikus ügyintézés (pl. bejelentő vonalak, ügyfélkapu, stb. használatának) segítése,
- fénymásolás, nyomtatás, szkennelés (korlátozott mertekben) szolgáltatások biztosítása,
- hirdetmények, önkormányzati rendeletek kifüggesztésé és arról való tájékoztatás adása
- talált tárgyak kezelésé,
- hatósági bizonyítványok kiadása,
- egyes Ügytípusokban szakmai tájékoztatás nyújtása,
- bejelentések, panaszok fogadása, érkeztetése, elsődleges „kezelésé”,
- bejelentések, panaszok állapotának nyomon követesé, tájékoztatás,
- zöld számon és applikáción, továbbá a hivatal holnapjáról elérhető fórumon érkezett bejelentések fogadása és továbbítása,
- működteti a Józsefvárosi applikációt és a zöldszámot
- ügyfelelégedettség-mérés, statisztikai kimutatások és elemzések készítése a lakossági bejelentésekről, panaszokról és az ügyfélszolgálaton végzett tevékénységről
Az ügyfélszolgálati iroda már megkezdte előzetes munkáját a Polgármesteri Hivatal Épületében a földszinten található Tám-Ponton a bejáratnál.Az Ügyfélszolgálati Iroda feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.
Kapcsolódó ügyek
- Közérdekű bejelentések és panaszok (Közérdekű bejelentések és panaszok kategória)
Munkatársaink (6 fő)
irodavezető
II. em. 214.ügyfélszolgálati munkatárs
TÁM-PONTügyfélszolgálati munkatárs
II. em. 214.ügyfélszolgálati munkatárs
TÁM-PONTügyfélszolgálati munkatárs
TÁM-PONTügyfélszolgálati ügyintéző
TÁM-PONT