2M Program – A menstruációs méltóságért

A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ új programja a 2M Program.

A 2M Program ingyenes egészségügyi betétet ad.

Ingyenes betétet a 2M Program ügyfele kap.

Ingyenes betétet józsefvárosi nő kap.

 

A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ segít az ügyintézésben.

A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ címe: 

Népszínház utca 22.

Kőris utca 35.

A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ telefonszáma: 0613330582

 

Ingyenes betétet automaták adnak.

 

Ingyenes betétet 3 helyszínen adnak:

 

Család- és Gyermekjóléti Szolgálat

Népszínház utca 22.

 

Család- és Gyermekjóléti Központ

Kőris utca 35.

 

Nappali ellátást biztosító intézmények

Koszorú utca 4.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!