Egyszeri készpénztámogatás
Támogatást lehet kérni.
A támogatás 10 ezer forint. A támogatást egyszer kapjuk. A támogatást bármire elkölthetjük. |
![]() |
A támogatást kapjuk:
Bankszámlára.
Postai úton.
A támogatásért jelentkezni kell
A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.
Az adatlap azt jelenti, hogy megadjuk személyes adatainkat.
Az adatlapot megtaláljuk az interneten: https://epapir.gov.hu/
Az adatlapot megtaláljuk a Szociális Támogatási Irodában.
A Szociális Támogatási Irodában segítenek jelentkezni.
A Szociális Támogatási Iroda címe
A Szociális Támogatási Iroda címe: Baross utca 66-68.
A Szociális Támogatási Iroda telefonszáma: 06 1 459 2227
A támogatásért jelentkezni kell
A jelentkezéshez kérik az iratainkat.
Irat a személyazonosító igazolvány.
Irat a lakcímigazolvány.
Irat a kérelmező jövedelméről szóló nyilatkozat.
Kell a kérelmező jövedelméről szóló nyilatkozat
A támogatásnál fogyasztási egységet számolunk.
A Szociális Támogatási Iroda kiszámolja neked.
Támogatást kap, akinek a fogyasztási egység alapján
kevesebb a jövedelme 185 ezer forintnál.
A fogyasztási egység azt jelenti:
Megnézzük kinek mennyi a jövedelme.
Hányan élnek meg a jövedelemből.
Megnézzük, hogy mennyi a közeli hozzátartozó jövedelme.
Csak azt a közeli hozzátartozót nézzük, akivel együtt lakik.
Közeli hozzátartozó
Házastárs vagy élettárs. | ![]() |
20 évesnél fiatalabb, nincs fizetése. |
![]() |
23 évesnél fiatalabb, nincs fizetése, iskolában tanul nappal. |
![]() |
25 évesnél fiatalabb, nincs fizetése, felsőoktatásban tanul nappal. |
![]() |
Tartósan beteg gyermek. | ![]() |
Fogyatékos gyermek. | ![]() |