Egyszeri készpénztámogatás

Támogatást lehet kérni.

A támogatás 10 ezer forint.

A támogatást egyszer kapjuk.

A támogatást bármire elkölthetjük.

 

A támogatást kapjuk:

Bankszámlára.

Postai úton.

 

A támogatásért jelentkezni kell

A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.

Az adatlap azt jelenti, hogy megadjuk személyes adatainkat.

Az adatlapot megtaláljuk az interneten: https://epapir.gov.hu/

 

Az adatlapot megtaláljuk a Családtámogatási Irodában.

A Családtámogatási Irodában segítenek jelentkezni.

 

A Családtámogatási Iroda címe

A Családtámogatási Iroda címe: Baross utca 66-68.

A Családtámogatási Iroda bejárata a Német utca felől nyílik.

A Családtámogatási Iroda telefonszáma: 06 20 539 0533

 

A támogatásért jelentkezni kell

A jelentkezéshez kérik az iratainkat.

Irat a személyazonosító igazolvány.

Irat a lakcímigazolvány.

Irat a kérelmező jövedelméről szóló nyilatkozat.

 

Kell a kérelmező jövedelméről szóló nyilatkozat

A támogatásnál fogyasztási egységet számolunk.

A Családtámogatási Iroda kiszámolja neked.

Támogatást kap, akinek a fogyasztási egység alapján

kevesebb a jövedelme 185 ezer forintnál.

 

A fogyasztási egység azt jelenti:

Megnézzük kinek mennyi a jövedelme.

Hányan élnek meg a jövedelemből.

Megnézzük, hogy mennyi a közeli hozzátartozó jövedelme.

Csak azt a közeli hozzátartozót nézzük, akivel együtt lakik.

Közeli hozzátartozó

Házastárs vagy élettárs.
20 évesnél fiatalabb,
nincs fizetése.
23 évesnél fiatalabb,
nincs fizetése,
iskolában tanul nappal.
25 évesnél fiatalabb,
nincs fizetése,
felsőoktatásban tanul nappal.
Tartósan beteg gyermek.
Fogyatékos gyermek.

Családtámogatási Iroda

1082 Budapest, Baross u. 66–68., bejárat a Német u. felől (akadálymentes bejárat a Baross utca felől) szocialis@jozsefvaros.hu +36 20/539-0533 +36 20/433 9100 +36 20/433 8899 +36 20/440 7209

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!