Új vécé a Teleki téren
Új vécé működik a Teleki téren.
A vécé használata 10 forintba kerül.
Tudunk fizetni készpénzzel.
Tudunk fizetni bankkártyával.
A vécét reggel 6 órától tudjuk használni.
A vécét este 10 óráig tudjuk használni.


A vécé akadálymentes.
Az akadálymentes vécét mindenki tudja használni.
Az akadálymentes vécébe be tud menni, aki:
Várandós.
Mozgássérült ember.
Hallássérült ember.
Látássérült ember.
Idős ember.
Az akadálymentes vécébe be tud menni az is, aki babakocsival van.

