Újra elindult az Erdei iskola Program
Az erdei iskola egy iskolai kirándulás.
Az erdei iskolában a diákok több napot töltenek a természetben.

Az Erdei iskola Program ezeknek a kirándulásoknak a sorozata.
Az Erdei iskola tavasztól őszig van.
Az Erdei iskola Program célja,
hogy józsefvárosi diákoknak legyen lehetősége kirándulni.
Az Erdei iskola Programot a Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt. szervezi.
Az Erdei iskola Program költségeit a Józsefváros Önkormányzat fizeti.
Az önkormányzat ebben az évben
600 gyerek kirándulását tudja fizetni.
Az önkormányzat sok pénzzel támogatja a józsefvárosi diákokat.
Az Erdei iskola Programban több józsefvárosi iskola részt vett.
Például
- Deák Diák Ének-zenei Általános Iskola és Gimnázium,
- Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola,
- Józsefvárosi Egységes Módszertani Intézet és Általános Iskola,
- Németh László Általános Iskola,
- Molnár Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola,
- Losonci Téri Általános Iskola is.
Az erdei iskola helyszíne az önkormányzat gyerektábora.
A gyerektábor Magyarkúton van.
Magyarkút Verőce felett van.
Magyarkút a Börzsönyben van.
Magyarkút 60 km-re van Budapesttől.

A gyerektábor jól felszerelt.
A gyerektáborban lehet sportolni.
A gyerektáborban van tűzrakóhely.
A gyerektáborban vannak programok.
Például önvédelmi képzés.
Például kézműves műhely.
Például akadályverseny.

Az önkormányzat nyaralóját a józsefvárosi lakosok is használhatják.
Kerületi lakosként lefoglalhatod a helyszínt.
Például a családoddal szeretnétek nyaralni menni,
akkor a magyarkúti házat olcsóbban lefoglalhatod.

További információkat a magyarkúti nyaralóról itt találsz: https://udultetes8.hu/
A kérdéseket erre az email címre küldd el: udultetes@jkn.hu
