Józsefváros balatoni strandja
Józsefváros Önkormányzatának van strandja a Balatonon.
A strandot józsefvárosi lakók ingyenesen használhatják.

A strand nyitva van június 1-től.
A strand bezár szeptember 30-án.
A strand minden nap nyitva van.
A strand reggel 9-kor nyit ki.
A strand este 19 órakor zár be.
A strand Káptalanfüreden van.
A strand címe: 8220 Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 8.
A strandra józsefvárosi lakcímmel ingyen lehet bemenni.

Akinek van józsefvárosi lakcíme,
plusz egy főt is bevihet ingyen a strandra.

A strand honlapja itt található: https://udultetes8.hu/kaptalanfured-strand/
A strandon van öltözőkabin,
ahol át lehet venni a fürdőruhát.
A strandon van drótkötélcsúszó pálya.

A strandon vannak asztalok.
A strandon van uzsonnázósarok.
A strandon vannak napozóágyak.
A strandon van strandröplabda pálya.

A strandon vannak kerti székek.
A strandon van hinta,
és homokozó.
A strandon van pingpong asztal.
A strandon van játékkölcsönző.

Csoportos látogatást előre kell jelezni emailen.
A csoportos látogatásról írj emailt erre a címre: udultetes@jkn.hu
