Nyertes ötletek a FiDo-ban

A FiDo egy közösségi hely. 

A közösségi hely olyan helyszín, 

ahol a fiatalok programozhatnak. 

Például együtt sportolhatnak. 

Például beszélgethetnek.

A FiDo egy rövidítés. 

A FiDo elnevezés két utcanévből van összerakva.

A FiDo a Fiumiei út és a Dobozi utca között van. 

Az elnevezésnél a két utca nevének az elejét rakták össze. 

Fi-Do.

A FiDo-ba járó fiatalok részt vettek a Városépítő programban. 

A Városépítő programban a fiatalok megmondhatják, 

hogy milyen legyen a közösségi hely. 

A Városépítő programban a fiatalok ötleteket adnak be, 

hogy milyen programok legyenek a FiDo-ban. 

A Városépítő programban a fiatalok döntik el, 

hogy melyik ötlet valósuljon meg.

Ebben a szövegben a nyertes ötleteket mutatjuk be.

Hangstúdió fejlesztése

A fiatalok megszavazták, 

hogy fejlesszék a FiDo hangstúdióját. 

A hangstúdió egy speciális helyszín, 

ahol hangot vesznek fel. 

Például amikor énekelnek.

Például amikor zenélnek.

A Városépítő programban megszavazták, 

hogy új eszközöket vesznek a hangstúdióba. 

Például laptopot. 

Például hangszereket.

Legyen még otthonosabb a FiDo

A fiatalok szeretnék, 

ha még otthonosabban lenne a FiDo. 

Új bútorokkal szeretnék még otthonosabbá tenni a FiDo-t. 

Például babzsák fotelekkel. 

Például kanapéággyal. 

Szeretnének egy fotótáblát, 

amin a FiDo-ba járó fiatalokról készült fotókat tennék ki.

Zárható töltőszekrény

A töltőszekrény egy olyan szekrény, 

amiben lehet tölteni a mobilt. 

A zárható szekrényben ott lehet hagyni a mobilt. 

Amíg a fiatalok sportolnak, 

addig a szekrényben tölthetik a mobiljukat.

Szülinapi csomag 

A szülinapi csomagban például van édesség. 

A szülinapi csomagban például van ajándék. 

A szülinapi csomaggal fel tudják köszönteni a szülinaposokat. 

A szülinapi csomag lehetővé teszi a közös ünneplést.

Fatima énekórái

Mohamed Fatima egy híres énekesnő. 

A fiatalok szeretnék, 

ha Fatima tartana énekórát nekik. 

Például Fatima adhatna tanácsot, 

hogy mire figyeljenek éneklés közben. 

Közös programok 

A fiatalok szeretnének közös programokra elmenni. 

Például közösen elmenni a flipper múzeumba. 

A flipper egy ügyességi játék, 

amit a flipper gépen kell játszani. 

A flipper múzeumban sok flipper gép van, 

A flipper múzeumban ki lehet próbálni a flipper gépeket. 

Például elmennek gokartozni. 

A gokart egy kisméretű autó. 

A gokartnál a fiatalok kipróbálhatják a vezetést. 

A gokartnál versenyeznek a vezetők, 

hogy ki a leggyorsabb. 

Például elmennek moziba.

Például elmennek állatkertbe.

Sportos programok

A fiatalok sport programot szavaztak meg. 

Az egyik ötlet egy olyan program,

ahol sok sportot kipróbálhatnak. 

Másik ötlet az önvédelmi képzés. 

Az önvédelmi képzésen megtanulják, 

hogy hogyan tudják megvédeni magukat. 

A cikkben felsorolt ötletek a nyertes ötletek. 

Az összes ötletet itt tudod megnézni: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/varosepitok/fido/bekuldott-otletek-fido/ 

Kérdésed van?

Keresd a Részvételi Irodát!

Részvételi Iroda telefonszáma: +36 1 459 2139

Részvételi Iroda email címe: reszvetel@jozsefvaros.hu

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!