Ügy rövid leírása
A Józsefváros önkormányzati jelképeinek (címer, zászló, lobogó) alapításáról, és a jelképek használati rendjéről szóló 13/1996.(III.8.) önkormányzati rendelet alapján benyújtott kérelem bizottsági döntésre történő előterjesztése.
Ügyintézés folyamata
A kérelmet az Önkormányzat polgármesteréhez kell benyújtani postán, aláírva (1082 Budapest, Baross u. 63-67.) vagy elektronikus úton.
Az önkormányzati jelkép használatára vonatkozó kérelemnek tartalmaznia kell:
– a kérelmező megnevezését, címét,
– a címerhasználat célját,
– az előállítani kívánt mennyiséget,
– az önkormányzati jelkép előállításának anyagát,
– terjesztés, forgalomba hozatal esetén ennek módját,
– a használat időtartamát,
– az önkormányzati jelképpel díszítendő tárgy mintapéldányát (rajz, fotó stb.)
– a felhasználásért felelős személy megnevezését
Határidők és díjak
Határidő: 30 nap
Díjak: Az eljárás díjmentes, kivétel a kereskedelmi és reklámcélú felhasználás esetén, amikor az önkormányzati jelképek használatáért díjat kell fizetni. A díj mértékét a Költségvetési és Pénzügyi Bizottság állapítja meg.
Felelős szervezeti egység
Humánszolgáltatási Ügyosztály
Ügyintézők
Rókusfalvy-Bodor Gergely
ügyintéző (kultúra, közművelődés és sport)
III. em. 325.