Címerhasználati engedélyek

Ha szeretné használni a Józsefvárosi Önkormányzat címerét, zászlaját vagy lobogóját, ehhez kérelmet kell benyújtania.

Rövid leírás

A Józsefváros önkormányzati jelképeinek (címer, zászló, lobogó) alapításáról, és a jelképek használati rendjéről szóló 13/1996.(III.8.) önkormányzati rendelet alapján benyújtott kérelem bizottsági döntésre történő előterjesztése.

 

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Humánszolgáltatási Ügyosztály

1082 Budapest, Baross utca 63-67. III. em.

Ügyintézők

Rókusfalvy-Bodor Gergely

ügyintéző (civil-, egyházi-, közművelődésügyi kérdések)

Humánszolgáltatási ÜgyosztályHumánkapcsolati Iroda

III. em. 325. bodorg@jozsefvaros.hu +36 1/459-2130

Ügyintézés folyamata

A kérelmet az Önkormányzat polgármesteréhez kell benyújtani postán, aláírva (1082 Budapest, Baross u. 63-67.) vagy elektronikus úton.

Az önkormányzati jelkép használatára vonatkozó kérelemnek tartalmaznia kell:

– a kérelmező megnevezését, címét,

– a címerhasználat célját,

– az előállítani kívánt mennyiséget,

– az önkormányzati jelkép előállításának anyagát,

– terjesztés, forgalomba hozatal esetén ennek módját,

– a használat időtartamát,

– az önkormányzati jelképpel díszítendő tárgy mintapéldányát (rajz, fotó stb.)

– a felhasználásért felelős személy megnevezését

Határidők és díjak

Határidő: 30 nap

Díjak: Az eljárás díjmentes, kivétel a kereskedelmi és reklámcélú felhasználás esetén, amikor az önkormányzati jelképek használatáért díjat kell fizetni. A díj mértékét a Költségvetési és Pénzügyi Bizottság  állapítja meg.

Elektronikus ügyintézés

Kérelmét elektronikus úton az https://epapir.gov.hu/ oldalon keresztül juttathatja el hozzánk.

Ügyfélkapuját itt éri el: https://ugyfelkapu.gov.hu/. Ha még nem rendelkezik saját ügyfélkapuval, akkor a regisztráció módjáról szintén ezen az oldalon tájékozódhat.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!