Címerhasználati engedélyek

event_available Utolsó frissítés:

Ügy rövid leírása

A Józsefváros önkormányzati jelképeinek (címer, zászló, lobogó) alapításáról, és a jelképek használati rendjéről szóló 13/1996.(III.8.) önkormányzati rendelet alapján benyújtott kérelem bizottsági döntésre történő előterjesztése.

Ügyintézés folyamata

A kérelmet az Önkormányzat polgármesteréhez kell benyújtani postán, aláírva (1082 Budapest, Baross u. 63-67.) vagy elektronikus úton.

Az önkormányzati jelkép használatára vonatkozó kérelemnek tartalmaznia kell:

– a kérelmező megnevezését, címét,

– a címerhasználat célját,

– az előállítani kívánt mennyiséget,

– az önkormányzati jelkép előállításának anyagát,

– terjesztés, forgalomba hozatal esetén ennek módját,

– a használat időtartamát,

– az önkormányzati jelképpel díszítendő tárgy mintapéldányát (rajz, fotó stb.)

– a felhasználásért felelős személy megnevezését

Határidők és díjak

Határidő: 30 nap

Díjak: Az eljárás díjmentes, kivétel a kereskedelmi és reklámcélú felhasználás esetén, amikor az önkormányzati jelképek használatáért díjat kell fizetni. A díj mértékét a Költségvetési és Pénzügyi Bizottság  állapítja meg.

Felelős szervezeti egység
Humánszolgáltatási Ügyosztály

meeting_room 1082 Budapest, Baross utca 63-67.meeting_room III. em.
Ügyintézők
Rókusfalvy-Bodor Gergely

ügyintéző (kultúra, közművelődés és sport)

Humánszolgáltatási Ügyosztálychevron_rightHumánkapcsolati Iroda

meeting_room III. em. 325.email bodorg@jozsefvaros.huphone +36 1/459-2130

Oldalaink használatához csak a legszükségesebb esetben használunk sütiket (az Ön böngészőjében tárolt adatokat). Ezzel okossabbá tehetjük az oldalt az Ön számára. Kérjük, hogy az oldal használatának megkezdése előtt tekintse át és fogadja el  Adatvédelmi tájékoztatónkat!