Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

event_available Utolsó frissítés:

Tisztelt Józsefvárosiak, Kedves Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Budapest Főváros VIII. kerület Józsefváros Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában (a továbbiakban: Hivatal)

2022. augusztus 01. – 2022. augusztus 14. 

között igazgatási szünet lesz, a Hivatal zárva tart.

Ügyintézés az Anyakönyvi Irodán telefonon minden hétköznap 8.00 órától - 12.00 óráig. Telefonszám: 06 1 459 2269

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

Irat átadás-átvételre minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig a Baross utcai mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáraton keresztül megközelíthető alagsori helyiségekben van lehetőség az alábbi ügyekben érkező ügyfelek esetén:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárok;
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók;
  • az anyakönyvvezetővel előre egyeztetett időpontban az elkészült okiratok átvétele miatt érkező ügyfelek.

Ezen kívül anyakönyvi események rögzítésére csak sürgős esetben, az elektronikus úton (ASZA- anyakönyvi belső levelező rendszeren) érkezett kérelmek esetében van lehetőség.

A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében elrendelt készenlét

A kerületben található jelentős számú önkormányzati intézményre, lakásra, valamint a kerületben élő személyek, családok esetleges katasztrófa során elszenvedhető kárára tekintettel, az azonnali és gyors, szakszerű intézkedések megtételére, készenlét elrendelésére kerül sor a közbiztonsági referens részére.

A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens a hatályos jogszabályok alapján, a jegyző egyidejű értesítése mellett előre meghatározott rendben gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.

Közbiztonsági feladatok: Bardovits Gábor közbiztonsági referens, 06/20 852-3859

Rendkívüli eset bejelentése munkanapokon 08.00-12.00 óra között a 06 1 459-2269-es telefonszámon lehetséges.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Zöld száma: 06 80 277 256, hétköznap 8.00-18.00 óráig hívható (ha nem vesszük fel a telefont, visszahívjuk!).

Nyitás: 2022. augusztus 15.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!