Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

event_available Utolsó frissítés:

Tisztelt Józsefvárosiak, Kedves Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Budapest Főváros VIII. kerület Józsefváros Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában (a továbbiakban: Hivatal)

2022. augusztus 01. – 2022. augusztus 14. 

között igazgatási szünet lesz, a Hivatal zárva tart.

Ügyintézés az Anyakönyvi Irodán telefonon minden hétköznap 8.00 órától - 12.00 óráig. Telefonszám: 06 1 459 2269

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

Irat átadás-átvételre minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig a Baross utcai mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáraton keresztül megközelíthető alagsori helyiségekben van lehetőség az alábbi ügyekben érkező ügyfelek esetén:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárok;
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók;
  • az anyakönyvvezetővel előre egyeztetett időpontban az elkészült okiratok átvétele miatt érkező ügyfelek.

Ezen kívül anyakönyvi események rögzítésére csak sürgős esetben, az elektronikus úton (ASZA- anyakönyvi belső levelező rendszeren) érkezett kérelmek esetében van lehetőség.

A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében elrendelt készenlét

A kerületben található jelentős számú önkormányzati intézményre, lakásra, valamint a kerületben élő személyek, családok esetleges katasztrófa során elszenvedhető kárára tekintettel, az azonnali és gyors, szakszerű intézkedések megtételére, készenlét elrendelésére kerül sor a közbiztonsági referens részére.

A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens a hatályos jogszabályok alapján, a jegyző egyidejű értesítése mellett előre meghatározott rendben gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.

Közbiztonsági feladatok: Bardovits Gábor közbiztonsági referens, 06/20 852-3859

Rendkívüli eset bejelentése munkanapokon 08.00-12.00 óra között a 06 1 459-2269-es telefonszámon lehetséges.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Zöld száma: 06 80 277 256, hétköznap 8.00-18.00 óráig hívható (ha nem vesszük fel a telefont, visszahívjuk!).

Nyitás: 2022. augusztus 15.

Oldalaink használatához csak a legszükségesebb esetben használunk sütiket (az Ön böngészőjében tárolt adatokat). Ezzel okossabbá tehetjük az oldalt az Ön számára. Kérjük, hogy az oldal használatának megkezdése előtt tekintse át és fogadja el  Adatvédelmi tájékoztatónkat!