A 2023-as részvételi költségvetés eredményei – könnyen érthetően

Az önkormányzatnak saját pénze van.

Józsefvárosban a lakók dönthetnek arról, hogy

az önkormányzat mire költsön 150 millió forintot.

A józsefvárosi lakók 233 ötletet küldtek be.

A józsefvárosi lakók 40 ötletről szavazhattak.

1500 józsefvárosi lakó szavazott.

Összesen 16 ötlet fog megvalósulni 150 millió forintból.

Ezek az ötletek fognak megvalósulni:

  • Ivókutak
  • A Szent Kozma Józsefvárosi Egészségügyi Központ akadálymentesítése
  • A Pál utca zöldítése
  • József utcai pihenősziget és kutyabarát zöldsáv
  • A Karácsony Sándor utca zöldítése
  • Egy Baross utcai köztér rendezése
  • A Magdolna utca zöldítése
  • Padok a Népszínház utcában
  • A Szerdahelyi utca javítása
  • Az Orczy tér fejlesztése
  • Közösségi kert
  • Nyilvános vécék
  • Kóbor állatok segítése
  • Utcai piszoár
  • Madárbarát Józsefváros
  • Akadálymentesítési támogatás

Az ötleteket itt lehet részletesen megismerni.

Az önkormányzat munkatársai sokat segítettek.

Önkéntesek is sokat segítettek.

Köszönjük a segítséget!

Az eredményeket közösen ünnepeljük meg.

Az ünneplés 2023. július 21-én este 6 órától lesz a Grundban.

A Grund címe: Nagy Templom utca 30.

Várunk szeretettel!

Ha kérdésed van, ide írj: reszvetel@jozsefvaros.hu

A 2023-as részvételi költségvetés eredményei – könnyen érthetően

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!