Akadálymentes lakást ad bérbe az önkormányzat

Ez a felhívás könnyen érthető nyelven íródott.

Lakásra lehet pályázni az önkormányzatnál.

A lakásra mozgássérült emberek pályázhatnak.

A lakásra azok pályázhatnak, akiknek a hivatalos lakcíme

a nyolcadik kerületben van.

A lakásokra önkormányzati bérlők is pályázhatnak.

A lakásokra jelentkezni kell.

A lakást az kapja meg, akinek a legnagyobb szüksége van a lakásra.

A jelentkezőnek igazolnia kell, hogy rászorul a lakásra.

 

A lakások fel vannak újítva.

A lakások akadálymentesek és kerekes székkel is lehet őket használni.

A lakást 10 évre adja bérbe az önkormányzat.

A lakást olcsón lehet bérbe venni.

A lakásba legfeljebb két ember költözhet.

A lakásba csak családtaggal vagy élettárssal lehet költözni.

 

A lakásra december 8-ig lehet jelentkezni.

A jelentkezésben segítenek az önkormányzat dolgozói.

A Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán kaphat segítséget.

Az Ügyfélszolgálat akadálymentes.

Az Ügyfélszolgálat címe:  1082 Budapest, Baross utca 66-68.

Akadálymentes lakást ad bérbe az önkormányzat

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!