Így lakunk mi! Látogatás az Alföldi utcai hajléktalan szállón

A hajléktalan szállón hajléktalan emberek laknak.

 

Hajléktalan ember az, akinek:

Nincs állandó lakhelye.

Nincs megfelelő minőségű lakhelye.

Nincs biztonságos lakhelye.

 

 

A hajléktalan szálló az Alföldi utcában van.

A hajléktalan szálló sétát szervez.

A séta a hajléktalan szállón lesz.

A hajléktalan szállón megmutatják:

Kik laknak ott.

Miért laknak ott.

Hogyan telnek a napok.

 

A séta időpontja: november 18.

A séta délelőtt 10 és 12 óra között lesz.

A séta címe Alföldi utca 6-8.

 

A program ingyenes.

A programra regisztrálni kell.

Regisztrálni az interneten lehet: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQn8Nt-n_wS0aO5g6smBRAOE6aMrDyn_kdgOHbxkn3_hs5zA/viewform

A Közösségi Részvételi Iroda segít regisztrálni.

A Közösségi Részvételi Iroda a józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban van.

A Polgármesteri Hivatal címe Baross utca 63 – 67.

 

A hajléktalan szálló bejárata így néz ki.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!