Lakhatási támogatás

A lakhatási támogatás azt jelenti,

hogy pénzt kapunk a számlák befizetésére.

Ha pénzt kapunk a számlák befizetésére,

nekünk több pénzünk marad.

 

Az Önkormányzat lakhatási támogatást ad

Az Önkormányzat befizeti helyettünk a számlák egy részét.

A lakhatási támogatás összege változó.

A lakhatási támogatás összegét az Önkormányzat számolja ki.

A lakhatási támogatást minden hónapban kapjuk.

A lakhatási támogatást 1 évig kapjuk.

 

Lakhatási támogatást kérhet minden józsefvárosi lakó

Lakhatási támogatást az kap, akinek kevés a pénze.

Lakhatási támogatást egy lakásból egy ember kérhet.

 

A lakhatási támogatásért jelentkezni kell 

A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.

Az adatlap azt jelenti, hogy megadjuk személyes adatainkat.

Az adatlapot megtaláljuk az interneten:

jozsefvaros.hu/go/lakhatasitamogatas 

 

Az adatlapot megtaláljuk a Családtámogatási Irodában.

A Családtámogatási Irodában segítenek jelentkezni.

A Családtámogatási Iroda címe

A Családtámogatási Iroda címe: Baross utca 66-68.

A Családtámogatási Iroda bejárata a Német utca felől nyílik.

A Családtámogatási Iroda telefonszáma: 06 20 539 0533

 

A lakhatási támogatásért jelentkezni kell 

A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.

A jelentkezéshez igazolni kell, hogy miért lakhatunk a lakásban.

A jelentkezéshez kérik az iratainkat.

Irat a személyazonosító igazolvány.

Irat a lakcímigazolvány.

Irat a jövedelemigazolás.

A jelentkezéshez kérik az előző havi számlákat.

Számla a villanyszámla.

Számla a gázszámla.

Számla a vízszámla.

Számla a közös költség.

A közös költséget minden lakásban fizetni kell.

1 felnőtt 146 503 forintot keres jár a támogatás
2 felnőtt 210 453 forintot keres jár a támogatás
1 felnőtt és 1 gyerek 228 508 forintot keres jár a támogatás
1 felnőtt és 2 gyerek 273 452 forintot keres jár a támogatás
2 felnőtt és 2 gyerek 318 231 forintot keres jár a támogatás
2 felnőtt és 3 gyerek 362 914 forintot keres jár a támogatás

Családtámogatási Iroda

1082 Budapest, Baross u. 66–68., bejárat a Német u. felől (akadálymentes bejárat a Baross utca felől) szocialis@jozsefvaros.hu +36 20/539-0533 +36 20/433 9100 +36 20/433 8899 +36 20/440 7209

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!