Részvételi költségvetés 2024

Elmondhatod milyen legyen Józsefváros.

Elmondhatod:

Mi változzon.

Milyen programok legyenek.

A változásokat a kerületi lakosok kérik.

A változásokat a kerületi lakosok szavazzák meg.

 

Az önkormányzat 180 millió forintot költ a közösségi változásokra.

Ötlet közösségi változásra például:

Új program.

Új focipálya.

Új ivókút.

 

Ötlet beadása

Ötletet beadni január 1-től lehet.

Ötletet beadni február 10-ig lehet.

Ötletet beadni lehet személyesen:

Az ötletelő műhelyeken.

A részvételi pontokon.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán.

 

Ötletet beadni lehet online: reszvetel.jozsefvaros.hu

 

Ötletek megvizsgálása

A jó ötlet teljesíthető.

Az ötleteket megvizsgálja:

Az önkormányzat.

A munkacsoport.

A munkacsoport kerületi lakosokból áll.

Az ötletek listáját a munkacsoport dönti el.

A kerületi lakosok jelentkezhetnek a munkacsoportba.

 

Szavazás az ötletekre 

Szavazni április 1-től lehet.

Szavazni április 20-ig lehet.

 

Szavazni lehet:

Online.

Személyesen.

 

Józsefvárosi lakosok szavaznak.

16 évnél idősebbek szavaznak.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!