Aerobik edzés indul

Az aerobik olyan torna,

amit zenére végeznek.

Az aerobik csoportos mozgás. 

Az edzés alatt az aerobik oktató elöl van,

és bemutatja a feladatot. 

A résztvevők az oktatót utánozzák.  

Az aerobik bármilyen korosztálynak jó. 

Az aerobik jó a fiataloknak.

Az aerobik jó az időseknek. 

Az aerobikot bárki kipróbálhatja. 

Az aerobik gyorsan megtanulható. 

Az aerobik edzések ingyenesek.

Az aerobik edzés májusban kezdődött.

Az aerobik edzés június 26-áig tart. 

2 helyszínen van aerobik edzés.

Hol? H13 Kultpont 

Cím: Horánszky utca 13.

Mikor? Kedden és csütörtökön 18:30 és 19.30 óra között

Facebook esemény: https://fb.me/e/2Fd0CTaRH

Hol? Kesztyűgyár Közösségi Ház

Cím: Mátyás tér 15.

Mikor? Hétfőn és szombaton 18:00 és 19:00 óra között

Az aerobik edzésre jelentkezni kell. 

Jelentkezni emailben tudsz: jelentkezes@jkn.hu

A jelentkezésnél írd meg, 

hogy melyik napon szeretnél menni. 

A jelentkezésnél írd meg, 

hogy melyik helyszínre szeretnél menni. 

Amíg van szabadférőhely, 

addig fogadják a jelentkezést. 

Jelentkezz minél előbb, 

hogy biztosan legyen helyed.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!