Koncertek a Bacsó Béla utcában
Nyáron újra lesznek koncertek a Bacsó Béla utcában.
A programsorozat neve Bacsó Bár.
A programsorozat 3 éve indult.

A koncertek ingyenesek

Mikor lesznek a koncertek?
- június 24.
- július 15.
- augusztus 5.
- augusztus 26.

A koncert 18 órakor kezdődik.
A koncert 19 óráig tart.

Hol lesz a koncert?
A koncert a Bacsó Béla utcában lesz.
A Csiga Café teraszán.

Kik lépnek fel a koncerten?
Minden alkalommal más zenekar lép fel.
A fellépők feltörekvő zenészek.
A feltörekvő zenész még nem ismert.
A feltörekvő zenész tehetséges,
és egyre többen megismerik.

Június 3-án A Flirt Akusztik lép fel.
A Flirt Akusztik zenekarban ketten zenélnek.
Szarka Eszter és Kolosai Ferenc.
A Flirt Akusztik magyar nyelvű dalokat játszik.
A Flirt Akusztik több tehetségkutató versenyt megnyert.
A Flirt Akusztik zenéjét itt tudod meghallgatni: https://www.youtube.com/watch?v=5NGSoMQYYaw&ab_channel=M2Pet%C5%91fiTV

Június 24-én a Flanger Kids lép fel.
A többi alkalom fellépőit még nem lehet tudni.
Az eseményekről a Facebookon tudsz tájékozódni.
A Facebook esemény: https://fb.me/e/4ZyvEtRBs


Az esemény nyilvános.
A nyilvános azt jelenti,
hogy mindenkinek szól.
Az eseményen fognak fotózni.
Az eseményen fognak videózni.

A fotókat a szervezők felhasználhatják.
Például a fotókat kiteszik az önkormányzat honlapjára.
Például a fotókat kiteszik a Facebook eseménybe.
A fotók felhasználásának vannak szabályai.
Ezt az adatvédelmi tájékoztatóban találod meg.
Az adatvédelmi tájékoztató itt található: https://jozsefvaros.hu/adatvedelem/
Ha ezzel kapcsolatban van kérdésed,
akkor kérj segítséget!
A koncertre mindenkit várnak szeretettel.
