Térvarázs

Várjuk a karácsonyt.

A karácsonyt gyertyagyújtással várjuk.

A karácsonyt programokkal várjuk.

A programok a Horváth Mihály téren lesznek.

A programok hétvégén lesznek.

 

Advent első hétvégéje
December 1., péntek
Délután fél 5 óra Boridalok: Szervusz, Mikulás! Boridalok zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=5bHRU6lKbec
Este 6 óra Macskin – koncert A Macskin zenekar zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=AdFuppWXhvQ
December 2., szombat
Délelőtt 11 óra Molnár Szabolcs – mentalista bűvész A bűvész weboldala: https://molnarbuvesz.hu/
Délután 4 óra Batyu Színház: Morcos borz ünnepe A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=borz
Este 6 óra Takáts Eszter duó A Takáts Eszter duó zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=jGRPTA2nZsE&list=OLAK5uy_l_h9lYE5w-P4psb3EE4lwNLzP8MiU1Z50
December 3., vasárnap
Délután 1 óra Kreatív Kráter Kör: Gólyalábas Mikulás és Tértündér
Délután 4 óra Kreatív Kráter Kör: Tűzzsonglőr térvarázs
Délután 5 óra Gyertyagyújtás Meggyújtjuk az első adventi gyertyát.

Este 6 óra Orbán Bori Trió – koncert Az Orbán Bori Trió zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=6z7_ZzSspQw

 

Advent második hétvégéje
December 8., péntek
Délután fél 5 óra Mesekocsi Színház: A didergő király Fotó az előadásból:
Este 6 óra Kaptza – koncert Ilyen zenét játszanak: https://www.youtube.com/watch?v=YKyiGUsT_vU

 

December 9., szombat
Délelőtt 11 óra Trambulin Színház: Jézuska – betlehemes mézeskalácsmese Itt lehet belenézni az előadásba: https://www.youtube.com/watch?v=MMq6hNpzxzo
Délután 4 óra Batyu Színház: Furfangos székely mese A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=szekelymese
Este 6 óra Petruska András – koncert Petruska András zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=eYDalk5wQd8

 

December 10., vasárnap
Délután 4 óra Batyu Színház: A leleményes lány A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=lelemenyes
Délután 5 óra Gyertyagyújtás Meggyújtjuk a második adventi gyertyát.

Este 6 óra Kucu Banda – koncert és tánc A Kucu Banda zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=Uxd9GSi_2Ks

 

Advent harmadik hétvégéje
December 15., péntek
Délután fél 5 óra Bogár Muzsika zenekar – koncert A Bogár Muzsika zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=e-pwAS1cKQY

 

Este 6 óra Ágoston Béla QRtet – koncert Ágoston Béla QRtet zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=Ip_kPWoypxw

 

December 16., szombat
Délelőtt 11 óra Mesekocsi Színház: Menjünk együtt Betlehembe! A Bogár Muzsika zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=e-pwAS1cKQY

 

Délután 4 óra Batyu Színház: Holle anyó A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=holle
Este 6 óra Nagy Zoárd Quartet – koncert Nagy Zoárd Quartet zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=Ip_kPWoypxw

 

December 17., vasárnap
Délután 4 óra Cserregő Bábtársulás: Tövisdisznó A Cserregő Bábtársulásnak nincs weboldala
Délután 5 óra Gyertyagyújtás Meggyújtjuk a harmadik adventi gyertyát.

Este 6 óra Kravaiar – koncert A Kravaiar zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=lg9C4DxpIOw

 

Advent negyedik hétvégéje
December 23., szombat
Délután 5 óra Gyertyagyújtás Meggyújtjuk a negyedik adventi gyertyát.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!