Szénmonoxid érzékelő

Szénmonoxid érzékelő berendezés jár annak a kérelmezőnek, akiknek a háztartásában az egy főre jutó havi jövedelem nem éri el a 85.500.-Ft-ot, egyedülálló kérelmező esetén a 99.750.-Ft-ot.

Segítségre lenne szüksége?
Ügyintézőink segítenek Önnek, és elmagyarázzák a szükséges lépéseket. Jöjjön el hozzánk egy rövid beszélgetésre. Foglaljon időpontot és várnia sem kell. Az időpontfoglaláshoz nem kell Ügyfélkapu regisztráció.

 Időpontfoglalás

Rövid leírás

Az Önkormányzat a szénmonoxid érzékelő berendezést biztosít az Önkormányzat tulajdonában álló bérleménybe, vagy a kérelmező tulajdonában lévő ingatlanba. A kérelem benyújtására a mindenkori költségvetésben biztosított fedezet erejéig, folyamatosan van lehetőség. A szénmonoxid érzékelő berendezések kiosztása az érvényes kérelmek beérkezési sorrendjében történik.

Szénmonoxid érzékelőt igényelhet az, aki otthonában nyílt égésterű gázkészüléket (a kéménybe kötött cirkót, vízmelegítőt, bojlert kazánt, stb.) üzemeltet és a kérelmező háztartásában az egy főre jutó havi jövedelem legfeljebb 85.500 forint, egyedülálló esetén 99.750 forint.

Szénmonoxid érzékelőt – a többi támogatástól eltérően – csak józsefvárosi bejelentett lakó- vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek igényelhetnek.

Hogyan igényelheti a támogatást?

Az igényléshez az alább elérhető kérelmet kell kitölteni, amit a Családtámogatási Irodában személyesen is átvehet.

A kérelmet és az igazolásokat személyesen vagy meghatalmazott útján a Családtámogatási Irodában lehet leadni, illetve beküldheti postai küldeményként is. Ha van Ügyfélkapu-regisztrációja, online is benyújthatja támogatási kérelmét a epapiron keresztül.

A kitöltött kérelem mellé az alábbi dokumentumokat kell csatolni:

  • a személyazonosságot és a lakcímet igazoló dokumentumok
  • A lakásban együtt élők jövedelemigazolása
  • Adóigazolvány
  • A kérelem beadását megelőző három havi gázszámla-kivona,
  • Gázkészülékről fényképfelvétel, a készülék pontos típusának megjelölésével

Csatolandó dokumentumok, igazolások listája

  1. A személyazonosságot és a lakcímet igazoló dokumentumok:
    • a kérelmező személyazonosító igazolványa és lakcímkártyája
  2. A lakásban együtt élők jövedelemigazolása:
    • havi rendszerességgel járó bejelentett jövedelem esetén: a megelőző hónap nettó jövedelemről szóló munkáltatói igazolás
    • nyugellátás esetén (például nyugdíj, rokkantsági ellátás, rehabilitációs ellátás, illetve nyugdíjszerű ellátások): nem szükséges igazolást hozni. A Családtámogatási Iroda le tudja kérni a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságtól a nyugellátás havi összegét
    • nem havi rendszerességgel szerzett (de bejelentett) vagy vállalkozásból származó jövedelem esetén: a kérelem benyújtásának hónapját közvetlenül megelőző tizenkét hónap alatt szerzett jövedelemről szóló a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által kiadott igazolás
    • ha nem rendelkezik a fenti három jövedelemfajta egyikével, de van alkalmi munkából származó jövedelme: nyilatkozat az alkalmi munkából származó jövedelemről
    • ha Ön álláskereső: 30 napnál nem régebbi igazolás a Budapest Főváros Kormányhivatala VIII. Kerületi Hivatala Hatósági Főosztály Foglalkoztatási Osztálytól (a továbbiakban: Munkaügyi Központ, 1082 Budapest, Baross utca 76.), hogy a kérelmező regisztrált álláskereső, és nem részesül álláskeresési ellátásban, vagy munkaügyi szervek által folyósított pénzbeli ellátások, álláskeresési járadék, nyugdíj előtti álláskeresési segély (nyes) határozata
    • 18. életévét betöltött, önálló jövedelemmel nem rendelkező tanuló esetén: 30 napnál nem régebbi igazolás a tanulói vagy hallgatói jogviszonyról
    • ha gyermeke után tartásdíjat kap: a gyermekek utáni tartásdíj folyósításáról igazolás vagy nyilatkozat
  3. Adóigazolvány
  4. A kérelem beadását megelőző három havi gázszámla-kivonat,
  5. Fényképfelvétel a gázkészülékről, a készülék pontos típusának megjelölésével

Kinek a jövedelmét vesszük figyelembe a támogatás megállapítása során?

A támogatás megállapításakor minden lakásban ténylegesen együtt lakó személy jövedelmét be kell mutatni, függetlenül attól, hogy közöttük van-e rokonsági kapcsolat.

Elektronikus ügyintézés

Kérelmét elektronikus úton is leadhatja a https://epapir.gov.hu/ oldalon keresztül.

  1. Gyűjtse össze a mellékleteknél felsorolt igazolásokat. Ezeket fotózza be, vagy szkennelje be.
  2. Lépjen be az ePapír felületére és ott töltse ki az űrlapot.
  3. A mellékleteknél csatolja az összegyűjtött igazolásokat és a kitöltött kérelmeket.
  4.  Tovább az ePapír oldalra

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Családtámogatási Iroda

1082 Budapest, Baross u. 66–68. szocialis@jozsefvaros.hu +36 20/539-0533 +36 20/433 9100 +36 20/433 8899 +36 20/440 7209

Letölthető dokumentumok

Szénmonoxid érzékelő Utolsó frissítés: 2024. július 17.
138 KB Word dokumentum

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!