Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Szervezeti egységek

Gazdálkodási Ügyosztály - Kerületgazdálkodási Iroda

A járványhelyzetnek megfelelő ügyfélfogadási rendről itt olvashat részletesen: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyfelfogadas

___________________

 

Kerületgazdálkodási Iroda feladatai különösen:

 

-  Társasházi felújításhoz, illetve fejlesztésekhez kapcsolódó pályázatok kezelése:

 

Az „Életveszély elhárítása iránt benyújtott társasházi kérelmek” keretében a kerületben lévő társasházak életveszély elhárítása érdekében kérelmet nyújthatnak be a munka megkezdéséhez, vagy legkésőbb a munka megkezdését követő 30 napon belül. A támogatás a költségek meghatározott részét kitevő vissza nem térítendő támogatás illetve kamatmentes kölcsön lehet. További információ a bodnarg@jozsefvaros.hu címen vagy a 06-1-459-2568-as telefonszámon érhető el.

 

A kerületben lévő társasházak kapubejáratainak utcafronti megvilágítását szolgáló alkonykapcsolóval működő kültéri lámpák felszerelésének, valamint kapubejárataik felújításának támogatására kérelmet nyújthatnak be „Világos Kapualjak” pályázatkeretében. További információ a bodnarg@jozsefvaros.hu címen vagy a 06-1-459-2568-as telefonszámon érhető el.

 

- Klímavédelmi intézkedési tervhez kötődő feladatok koordinációja, megvalósítása:

 

A „Zöld udvar” programban a kerületben található társasházak, illetve lakásszövetkezetek pályázhatnak belső udvaruk zöldfelületi fejlesztése érdekében. További információ a zoldudvar@jozsefvaros.hu, címen vagy a 06-1-459-2552-es telefonszámon érhető el.

 

A „Komposztládák biztosítása lakosság részére” elnevezésű pályázatban józsefvárosi lakosok és társasházak pályázhatnak komposztáló ládákra (magánszemély esetében egy darab 300 literes, társasház esetében kettő darab 300 literes műanyag ládára) komposztálás céljából. További információ a 06-1-459-2576-os és a 06-1-459-2552-es telefonszámokon érhető el.

 

Terveink között szerepel az alábbi tematikájú pályázatok elindítása a közeljövőben: "Homlokzati zöldfelület növelésének megvalósítása", "Gangzöldítési program megvalósítása",  "Társasházi körfolyosók árnyékolása".

 

-  Elővásárlási joggal kapcsolatos tulajdonosi döntések:

 

A többnyire a társasházi ingatlanokon fennálló, az Önkormányzatot megillető elővásárlási jog gyakorlásáról a Képviselő-testület jogosult dönteni. A döntés előkészítéséhez, a nyilatkozat kiadása érdekében kérelmet kell benyújtani a Gazdálkodási Ügyosztály Kerületgazdálkodási Irodájához. A kérelemhez csatolni kell az adott ingatlanra vonatkozó vételi ajánlatot vagy adásvételi szerződést.

 

-  Parkolóhely megváltással kapcsolatos feladatok ellátása

 

Ingatlan-beruházásokhoz kapcsolódó, jogszabályok alapján előírt gépjármű-elhelyezési kötelezettség egyéb módon (telken kívül, vagy pénzben történő megváltás útján) történő teljesítéséhez kapcsoló ügyek vitele.

 

-  Közút nem közlekedési célú igénybevételéhez szükséges tulajdonosi hozzájárulással, közútkezelői és munkakezdési hozzájárulásokkal kapcsolatos feladatok ellátása

 

Különféle építési munkákhoz kapcsolódó kivitelezési munkák előzetes egyeztetése, az érintett terület tulajdonosával. Mint például: a közút fejlesztése, felújítása; fenntartása, közúthoz csatlakozás létesítése; a közút területén, az alatt vagy felett levő vagy területét érintő közmű létesítése, fenntartási munkák végzése, a közlekedési területek burkolatának, zöld területek felületének felbontásával járó munkák végzése.

 

-  Egyéb vagyongazdálkodási és városüzemeltetési feladatok:

-       Utcanév táblák cseréje, pótlása, újak beszerzésére, elhelyezésére vonatkozó feladatok ellátása;

-       Ingatlanvagyon nyilvántartás vezetése, kezelése;

-       Önkormányzati tulajdonában álló társaságok közszolgáltatási szerződéseinek a kezelése;

-       Vagyongazdálkodással és városüzemeltetéssel kapcsolatos jogszabályok felülvizsgálata, módosítása.

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
ügyintéző: társasházak életveszély elhárítása iránti kérelmeivel kapcsolatos ügyintézés, társasházak felújítási pályázatainak elszámolása, Világos Kapualjak-pályázatok elszámolása459-2568
ügyintéző: parkolással és forgalomtechnikával összefüggő feladatok (parkolómegváltás, kizárólagos parkolók és koncentrált rakodók kijelölése), utcanévtáblák pótlása, társasházi kamerapályázat ügyeinek intézése459-2594
ügyintéző
ügyintéző459-2595
Klíma és környezetvédelmi koordinátor: környezet-és klímavédelemhez kapcsolódó feladatok ellátása, zöld udvar és komposztláda pályázatok459-2552
közútkezelői ügyintéző459-2230
asszisztens, ügyintéző459-2567
Klíma és környezetvédelmi koordinátor459-2576

Kapcsolódó ügyek

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelynek használata az ügyfelek részére javasolt. Az ügyfeleknek a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt ajánlott maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja.


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben