Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Szervezeti egységek

Hatósági Ügyosztály - Adóügyi Iroda

Általános tájékoztatás/időpont foglalás személyes ügyfélfogadáshoz

Szigetiné H. Katalin Telefon 459-2134, +36-20 377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás

Kovács Ádám György Telefon 459-2142, +36-20 377-6890

Speciális és egyedi adóügyek

Bartha Zsuzsanna Telefon 459-2515, +36-20 246-0945 

 

                                                                                 Tisztelt Ügyfél!

 

Tájékoztatom, hogy az önkormányzati adóhatóság általános tájékoztatása a feladat- és hatáskörébe tartozó, az adózás egészét érintő – anyagi, eljárásjogi és technikai – kérdések megválaszolására terjed ki. 

Az önkormányzati adóhatóságot/ügyintézőt a hivatali eljárása során titoktartási kötelezettség terheli, így konkrét adózóval kapcsolatos ügyekben beazonosítás nélkül elektronikus levél (e-mail) formájában, illetve telefonon történő megkeresésekre vonatkozóan adótitkot, személyes adatot érintő adatot az ügyfélnek valamint hozzátartozónak nem adhat.

Az e-mailen történő kapcsolatfelvétel nem minősül elektronikus úton történő kapcsolatfelvételnek.

A gazdálkodó szervezet (egyéni vállalkozó is) elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9. § (1) bekezdése értelmében a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal / Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat részére szóló kérelmét / beadványát kizárólag elektronikus módon terjesztheti elő.  Magánszemély esetében a választás lehetőségét  ugyanezen törvény 8.§ (1) bekezdése és  10. §-a teszi lehetővé.

Elektronikus kapcsolatfelvételre azonosítás követően az adott ügyfél ügyfélkapuján/cégkapuján keresztül van lehetőség oly módon, hogy a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap elérhetőségen keresztül az ügyfélként eljáró  nevében elektronikus űrlap kerül benyújtásra, vagy ha rendszeresített űrlap nem áll rendelkezésre  https://epapir.gov.hu/ webhelyen  ú.n. e-papír kerül eljuttatásra a Hivatal/Önkormányzat Hivatali Kapujára. 

 

A helyi adók, az önkormányzat költségvetése javára más törvényben megállapított adók, így a gépjárműadó, az adók módjára behajtandó köztartozások, valamint az önkormányzati adóhatóságnál fizetendő államigazgatási eljárási illeték ügyében - ha jogszabály másként nem rendelkezik - adóhatóságként az önkormányzat jegyzője jár el első fokon.

Az Adó-és értékbizonyítványok, illetve az adóigazolások kiadása is az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozik.

A következő oldalakon lehetőséget kapnak ügyfeleink arra, hogy tájékozódjanak a saját, illetve cégeiket érintő adókról, az ügyintézés módjáról és törvényi hátteréről.

A korszerűbb és gyorsabb ügyintézés és ügyfélkiszolgálás céljából az oldalon az ügyfeleink kényelmének érdekében lehetőséget nyújtunk arra is, hogy az adóügyekben használt - adóhatóságunk által rendszeresített – formanyomtatványainkat letölthessék, valamint az adóügyek elektronikus intézéséről is találnak tájékoztatót.

Bankszámlaszámok:

2019. június 1-től a Józsefvárosi Önkormányzat bankszámláit az OTP Bank Nyrt. vezeti az alábbiak szerint:
- JVÖ Építményadó Számla: 11784009-15508009-02440000
- JVÖ Telekadó Számla: 11784009-15508009-02510000
- JVÖ Gépjárműadó Beszedési Számla: 11784009-15508009-08970000
- JVÖ Tartózkodási idő utáni idegenforgalmi adó számla: 11784009-15508009-03090000
- JVÖ Magánszemélyek kommunális adója számla: 11784009-15508009-02820000
- JVÖ Önkormányzati hatósági eljárási illeték beszedési számla: 11784009-15508009-03470000
- JVÖ Késedelmi Pótlék Számla: 11784009-15508009-03780000
- JVÖ Bírság Számla: 11784009-15508009-03610000
- JVÖ Önkormányzati Idegenbevételek elszámolási számla: 11784009-15508009-04400000ű
- JVÖ Egyéb Bevételek Beszedési Számla: 11784009-15508009-08800000
- JVÖ Elidegenítési Bevételek: 11784009-15508009-02130000
- JVÖ Előrehozott adó számla: 11784009-15508009-01100000
- JVÖ Talajterhelési díj beszedési számla: 11784009-15508009-03920000

Ügyfélfogadás

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
13.30-18.0008.15-16.3008.15-11.30

Elérhetőségek

Cím: Általános tájékoztatás/időpont foglalás személyes ügyfélfogadáshoz

Telefon: 459-2134, +36 20 459-2134

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző

Kapcsolódó ügyek

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben