Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Szervezeti egységek

Városépítészeti Iroda

FIGYELEM! 2021. MÁRCIUS 8 ÉS ÁPRILIS 19. KÖZÖTT A KORONAVÍRUS HARMADIK HULLÁMA MIATT A POLGÁRMESTERI HIVATALBAN SZÜNETEL A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS.

Ebben a két hétben itt ér el minket: telepuleskep@jozsefvaros.hu,foepitesz@jozsefvaros.hu
____________________

Tisztelt Józsefvárosiak, kedves Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. június 17-én megjelent Magyar Közlöny 2020. évi 144. szám 165. §-a alapján településképi bejelentési illetve településképi véleményezési eljárás lefolytatatásához a kérelmet illetve mellékleteit kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani 2020.12.31-ig. Magánszemélyek Ügyfélkapun vagy a telepuleskep@jozsefvaros.hu e-mail címen,  cégek pedig Cégkapujukon keresztül tudják kezdeményezni a fent említett eljárások megindítását.

Továbbá felhívjuk figyelmüket, hogy a szakmai konzultáció lehetősége is megváltozott. Minden esetben szükséges az előzetes telefonos bejelentkezés. Főépítész Úr fogadóórái hétfőn 13:00-18:00-ig foglalhatók, az ügyintézőkhöz pedig hétfőn 13.30-18.00, szerdán 8.15-16.30, pénteken pedig 8.15-11.30-ig lehet időpontot egyeztetni.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

A Városépítészeti Iroda koordinálja az építési törvény által az önkormányzat, illetve a polgármester feladat-, illetve hatáskörébe utalt településrendezési, településképi feladatokat és végzi el a „klasszikus” főépítészi munkákat. Vagyis részt vesz a kerület építési szabályzatának módosítási eljárásában (attól függetlenül, hogy azt ki kezdeményezi), adatot szolgáltat a Fővárosi Önkormányzat felé ugyanezen ügyekben, előkészíti a településképi eljárásokban a polgármesteri döntéseket, bonyolítja a tervtanácsot.

A településkép formálásával összefüggésben a Józsefvárosban elhelyezni kívánt emlékművekkel kapcsolatban döntés-előkészítő munkát folytat, illetve véleményezi a közterület foglalásokkal összefüggésben felmerülő, utcaképet jelentősen befolyásoló eseteket.

2013 eleje óta újabb feladatokat is ellát, mint a településképi kötelezések, településképi vélemények és a bejelentési eljárások előkészítését, lefolytatását.

Főépítészi fogadó órák

Előre egyeztetett időpont alapján a III. em. 306-os irodában

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
13.00-18.00

Ügyfélfogadás

Előre egyeztetett időpont alapján a III. em. 306-os irodában

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
13.30-18.008.15-16.308.15-11.30

Elérhetőségek

Kérelmek és mellékleteik benyújtása:

  • magánszemélyek Ügyfélkapun vagy a telepuleskep@jozsefvaros.hu e-mai címen
  • egyéni vállalkozók és cégek Cégkapun

Bejelentkezés személyes szakmai konzultációra: 06-1-459-2158

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
főépítész, irodavezető
irodavezető-helyettes: településrendezési feladatok, szobrok/emléktáblák elhelyezésével kapcsolatos feladatok459-2526
ügyintéző: településképi bejelentési eljárások, településképi kötelezések, hatósági bizonyítvány kiállítása459-2509
ügyintéző: településképi véleményezési eljárások, tervtanáccsal kapcsolatos feladatok459-2508
ügyintéző: településképi bejelentési eljárások459-2158
ügyintéző: adminisztráció459-2158
projekt koordinátor459-2525

Kapcsolódó ügyek

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és április 19. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben