Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Szervezeti egységek

Polgármesteri Kabinet

Elérhetőségek

Cím: I. emelet 102.

Telefon: 459-2201

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
kabinetvezető 459-2264
kabinetvezető-helyettes 459-2214
részvételi munkatárs
személyi asszisztens 459-2544
személyi asszisztens 459-2524
sajtófőnök 459-2533
személyi asszisztens 459-2206
személyi titkár 459-2109
titkárnő-ügyintéző 459-2201
hajléktalanügyi referens 459-2132
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben