Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Szervezeti egységek

Polgármesteri Kabinet - Közösségi Részvételi Iroda

A járványhelyzetnek megfelelő ügyfélfogadási rendről itt olvashat részletesen: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyfelfogadas

___________________

A Közösségi Részvételi Iroda feladata a Józsefvárosi Önkormányzat részvételi programjainak koordinálása es szakmai felügyelete, az Önkormányzat közösségi programjainak szervezése, valamint az ezekkel kapcsolatos kommunikációs feladatok szervezése, különösen:

-    A Józsefvárosi Önkormányzat állampolgári részvételi programjainak koordinálása és szakmai felügyelete.

-    Az Önkormányzat közösségi programjainak szervezése, valamint az ezekkel kapcsolatos kommunikációs feladatok szervezése.

-    Közösségi fogadóórák, lakossági fórumok szervezése, lebonyolítása és koordinálása.

-    A Hivatal támogatása a partnerségi folyamatok és közmeghallgatások szervezésében .

-    Az önkormányzati dolgozók és választott képviselők képzése, tájékoztatása és támogatása a részvételi működés elsajátításában és megvalósításában.

-    Együttműködés a szakpolitikai területek részvételi programjainak előkészítésében és megvalósításában és az ágazatok, szakpolitikák közötti párbeszéd elősegítése.

-    Részvételi, kapcsolatépítő és tájékoztató programok megvalósítása és koordinálása a józsefvárosi lakosság körében az oktatás, a közösségfejlesztés és a közösségszervezés módszereivel.

-    Közösségi események szervezése, az önkormányzat közösségi rendezvényeinek előkészítése, szervezése és lebonyolítása, együttműködve a megfelelő szakmai területek ügyintézőjével.

-    Az iroda tevékenységével kapcsolatos sajtófigyelés, sajtó részéről érkező megkeresések koordinálása.

-    Az Önkormányzathoz a zöldszámon, az applikáción, a közösségi médián keresztül érkezett, illetve a polgármesternek, alpolgármestereknek címzett bejelentések fogadásával és kezelésével kapcsolatos feladatok ellátása.

-    Ügyfélfogadási feladatok ellátása, különösen a polgármesteri kabinetbe érkező megkeresések, a Józsefváros App és a zöld szám koordinálása és a hírlevelek kezelése.

A Közösségi Részvételi Iroda munkájáról itt olvashat részletesen >>>

Jelentkezzen önkéntesnek itt!  >>>

Töltse ki kérdőívünket a közösségi részvételről itt! >>>

Íratkozzon fel a civil hírlevélre itt >>>

Íratkozzon fel a kutyás hírlevélre itt >>>

További információk az iroda munkájáról:

Szóljon bele!

Civil hírek

Hasznos információk

Kövesse a Részvételi Irodát a Facebookon!

 

Ügyfélfogadás

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
13.30-18.0008.15-16.3008.15-11.30

Elérhetőségek

Cím: Földszint 3/1

Telefon: 459-2139

E-mail: reszvetel@jozsefvaros.hu

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
Közösségi Részvételi Iroda irodavezető: közérdekű és közérthető tájékoztatás, Józsefváros app, zöld szám, honlap0620-381-8996
Közösségi Részvételi Iroda közösségszervező: civil szervezetek és közösségek, közösségi kezdeményezések, konzultációk, önkéntesség
Közösségi Részvételi Iroda asszisztens: események, fórumok, offline tájékoztatás, önkéntesség
Közösségi Részvételi Iroda ügyfélfogadási-adminisztrációs referens: zöld szám, adminisztráció459-2139
Közösségi Részvételi Iroda közösségszervező: civil szervezetek és közösségek, közösségi kezdeményezések, konzultációk, önkéntesség
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelynek használata az ügyfelek részére javasolt. Az ügyfeleknek a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt ajánlott maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja.


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben