- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Szervezeti egységek
Polgármesteri Kabinet - Közösségi Részvételi Iroda
A Közösségi Részvételi Iroda feladata a Józsefvárosi Önkormányzat részvételi programjainak koordinálása es szakmai felügyelete, az Önkormányzat közösségi programjainak szervezése, valamint az ezekkel kapcsolatos kommunikációs feladatok szervezése.
• az önkormányzati dolgozók és választott képviselők képzése, tájékoztatása és támogatása a részvételi működés elsajátításában es megvalósításában;
• együttműködés a szakpolitikai területek részvételi programjainak előkészítésében és megvalósításában és az ágazatok, szakpolitikák közötti párbeszéd elősegítése;
• részvételi, kapcsolatépítő és tájékoztató programok megvalósítása és koordinálása a józsefvárosi lakosság körében az oktatás, a közösségfejlesztés és a közösségszervezés módszereivel;
• az önkormányzat hivatalos és közösségi rendezvényeinek előkészítése, szervezése és lebonyolítása, együttműködve a megfelelő szakmai terület ügyintézőjével;
• kommunikációs tevékenység ellátása, sajtóanyagok és háttéranyagok készítése,
• az iroda tevékenységével kapcsolatos sajtófigyelés, sajtó részéről érkező megkeresések koordinálása;
• ügyfélfogadási feladatok ellátása.
A Közösségi Részvételi Iroda munkájáról itt olvashat részletesen >>>
Jelentkezzen önkéntesnek itt! >>>
Töltse ki kérdőívünket a közösségi részvételről itt! >>>
Kövesse a Részvételi Irodát a Facebookon!
Ügyfélfogadás
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
13.30-18.00 | 08.15-16.30 | 08.15-11.30 |
Elérhetőségek
Cím: Földszint 3/1
Telefon: 0614592139
E-mail: reszvetel@jozsefvaros.hu
Munkatársak
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 20/443-6144 |
asszisztens | |
asszisztens | 459-2139 |
közösségszervező |
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).