Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Kábítószerügyi Egyeztető Fórum

A Józsefvárosi Kábítószerügyi Egyeztető Fórum (JKEF) 2011-es megalakulása óta igen sok dolgot átélt a kerületben. Megtapasztalhattuk, hogy milyen az, amikor a pártpolitikai érdekek dominálnak egy olyan területen, ahol a szakmaiságnál fontosabb érték kevés van. Megtapasztalhattuk azt, hogy milyen módon alakulnak át egy Budapest méretű város drogfogyasztási szokásai egy olyan kerületben, ahol többféle társadalmi csoport él együtt a legrászorultabbaktól a tehetősekig. És most legutoljára megtapasztalhattuk azt, hogy egy világjárvány milyen nehézségeket és problémákat hozhat felszínre az emberek életében.

A JKEF feladata a következő 5 évet tekintve egy olyan kerületi drogstratégia megalkotása, amely egyrészt illeszkedik majd az új országos drogstratégiához, ha lesz ilyen, másrészt egy szolidárisabb és embercentrikusabb felfogást fog képviselni a jövőben. Nagyon fontos feladatunk, hogy megtaláljuk azokat, akik segítségre szorulnak bármilyen addiktológiai problémával és megfelelően tudjuk őket segítséghez juttatni. Szakítunk az elmúlt évek bevett szokásaival és a fórum eredeti szerepét fogja betölteni: tanácsot ad, segíti a döntéselőkészítést. Tanácsot ad a szakbizottságnak addiktológiai témákban, tanácsot ad a polgármesternek, és nem utolsó sorban tanácsot ad a lakosság számára is, hogy a bajba jutott embertársainkon milyen módon tudunk együtt segíteni. Céljaink között szerepel, hogy a Budapesti Kábítószerügyi Fórum meghatározó szereplői legyünk, miután ez a testület remélhetőleg nemsokára újjáalakul. Fontosnak tartjuk, hogy a kábítószer/addiktológiai problémákat nem a kerületeknek kell megvívniuk egyedül, hanem egy koordinált városi szintű rendszerben kell fellépni a problémákkal szemben.

Könczöl Dávid

elnök                                                        

TAGOK

Ujhelyi Eszter Dr., ESZSZK, Molekuláris Biológiai Laboratórium, vezető

Aissou Erzsébet, Józsefvárosi Óvodai Gyermekvédelmi Munkaközösség, vezető

Bajusz Ferenc, Józsefvárosi Közterület-Felügyelet, ügyosztályvezető

Bereczki Sándorné, Emberbarát Alapítvány, Drogrehabilitációs Intézete, igazgató helyettes

Bozzay Krisztina Dr., Péterfy Sándor utcai Kórház, toxikológus és addiktológus szakorvos

Bukovicsné Nagy Judit, Napraforgó Egyesített Óvoda Koszorú Tanóvodája, vezető

Csőke Zita, Kesztyűgyár Közösségi Ház, vezető

Dauda Márta, BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság, rendőr százados, hivatalvezető

Gávay Zoltán, F.E.C.S.K.E. Közhasznú Egyesület, vezető

Gőz Gabriella, Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft., vezető

Juhász Juliánna, JEK, ápolási igazgató

Koroknai András Dr., Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat, főigazgató-főorvos

Koscsóné Kolkopf Judit, Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék, intézményvezető

Kovács Csaba, Félúton Alapítvány, vezető

Kovacs Dávid Emil, Külső Józsefvárosi Református Egyházközség, református lelkész

Kovács Ottó, JGK, vezető

Könczöl Dávid, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat önkormányzati képviselő

Mag Anna, Budapest Főváros Kormányhivatala VI. Kerületi Hivatala Népegészségügyi Osztály, egészségnevelő

Mándi Bettina, Józan Babák Egyesület, vezető

Marosi Antal, Mentős Rádió, újságíró

Mészáros Mercedes, Váltó-sáv Alapítvány, kuratóriumi elnök

Molnár Gábor, BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság, Kapitányság vezető

Németh Zoltán, BRFK, alezredes

Oberth József, Magyar Emberi Jogvédő Központ Alapítvány, vezető

Oláh Péter, Megálló Csoport Alapítvány, terápiás programvezető

Pokornyi Viktória, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály, irodavezető

Pucsek József, Moravcsik Alapítvány    

Sánta András, Székely Katasztrófa Elhárítás és Polgári Védelem, osztályvezető

Sófi Gyula dr., Heim Pál Gyermekkórház, osztályvezető főorvos

Szili-Darók Ildikó, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, alpolgármester

Szomor Katalin, kábítószerügyi szakértő

Sztanek Endre, JGK, Városüzemeltetési Igazgató

Szőnyi Kinga, Magyar Asszonyok Érdekszövetsége, elnök

Takács Gábor, JSZSZGYK, intézményvezető

Tolnay Krisztina, BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság, c. r. főtörzszászlós

Vojnovics Ibolya dr., JÁSZER, elnök

MEGHÍVOTTAK

Czukkerné dr. Pintér Erzsébet, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, jegyző

Vörös Szilvia dr., Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, aljegyző

Csőváriné Gurubi Judit, Belső Tankerület, szakmai vezető

Hermann György, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Szociális Bizottság, elnök

Jenei Mónika, XVII. Kerületi KEF, koordinátor

Kiss Éva, X. kerületi KEF, koordinátor

Kőhegyi Edit, XVIII. Kerületi KEF, esélyegyenlőségi referens

Döme Zsuzsanna, IX. kerületi KEF, elnök

Kovacsics Bettina, V. kerületi KEF, koordinátor

Majzik Balázs, Nemzeti Népegészséügyi Központ Drogmegelőzési Osztálya, osztályvezető

Rapi István, IX. kerületi KEF, KEF tag

Takács Flóra, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, közbiztonsági referens

Tóth Kálmán, XVIII. Kerületi KEF, elnök

Udvarhelyi Éva Tessza, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Közösségi Részvételi Iroda, irodavezető

Balogh Sándor dr., független igazságügyi orvosszakértő

CSATLAKOZÁS

Kérjük, ha csatlakozni szeretne a Józsefvárosi KEF-hez, írjon emailt a testület elnökének: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/kepviselok/113/konczol-david

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Érvényes 2021. május 26-tól

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30

A Polgármesteri Hivatal központi száma: 06-1-459-2100

Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256

Hogyan tud kapcsolatba lépni a Polgármesteri Hivatallal?

A Hivatalban a kapcsolatfelvétel lehetőség szerint telefonon, postai úton, e-mailen, valamint a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (Támpont) útján történik (Baross u. 63-67).

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30

Hogyan tud ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban?

Az ügyintézés természetes személyekkel postai, elektronikus (ügyfélkapu) és személyes úton, jogi személyekkel kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Kérjük, ha személyesen intézné ügyét, foglaljon előre időpontot az érintett szervezeti egységgel az alábbi telefonszámok egyikén: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek

Amennyiben ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy ezt letölteti az önkormányzat honlapjáról: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok

Ha személyesen szeretné átvenni a nyomtatványt, akkor a szükséges információkat és elérhetőségeket az Ön részére a Polgármesteri Hivatalban található Támpont biztosítja. Szükség esetén a Támpont eligazításán felül előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre a Hivatal illetékes irodáján.

Ügyintézés anyakönyvi ügyekben

Az Anyakönyvi Iroda minden munkanapon 8.15 és 11.00 között előzetes bejelentkezés nélkül fogadja a Baross utcai akadálymentes bejárat melletti helyiségben az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.

Egyéb anyakönyvi ügyekben kérjük, hogy foglaljanak előre időpontot az ügyintézéshez vagy juttassák el hozzánk postán az irataikat. Nyomtatványt igényelhetnek a Támponton.

Ügyintézés szociális támogatások ügyében

A Családtámogatási Irodán (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra. Ezen az irodán a személyes ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 10 fő tartózkodhat.

A Családtámogatási Irodán történő várakozás során az ügyfelek kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot betartani. Az ügyfelek fogadásának sorrendjét sorszámos rendszer biztosítja. Az utolsó sorszám legkésőbb az ügyfélfogadási idő lejárta előtt 15 perccel adható ki.

Önkormányzati támogatás online igényléséről szóló információ: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online

Járványügyi óvintézkedések

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező.

Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.

A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni.

Amennyiben az ügyfél a biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy a hivatal területére nem léphet be.

Munkatársak és irodák elérhetősége hivatali ügyintézés kapcsán:

Anyakönyvi Iroda

  • anyakonyv@jozsefvaros.hu
  • általános tájékoztatás: 06-1-459-2106
  • Időpontfoglalás: 06-1-459-2176

Családtámogatási Iroda (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől)

  • Általános tájékoztatás: 06-1-459-2277, 06-20-539-0533

Adóügyi Iroda

Az önkormányzati adóhatóságot/ügyintézőt a hivatali eljárása során titoktartási kötelezettség terheli, így konkrét adózóval kapcsolatos ügyekben e-mailben vagy telefonon adótitkot, személyes adatot érintő adatot az ügyfélnek, valamint hozzátartozónak nem adhat.

Adóügyekben tájékoztatás az alábbi elérhetőségeken kérhető:

  • adougy@jozsefvaros.hu
  • időpontfoglalás: 06-1-459-2134,
  • általános tájékoztatás: 06-20-377-6854
  • folyószámla ügyintézés, kiutalás, átvezetés: 06-20-352-0752
  • kommunális adóügyek: 06-20-352-3396
  • adójogszabályok értelmezése/ építményadó ügyek/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: 06-20-377-6890
  • speciális és egyedi adóügyek: 06-20-246-0945

Kerületgazdálkodási Iroda

  •  06/20-449-3332

Igazgatási Iroda

  • igazgatas@jozsevaros.hu
  • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2164
  • közterület használattal kapcsolatos hozzájárulások: 06-20-261-9981

Városépítészeti Iroda:

  • települeskep@jozsefvaros.hu.
  • foepitesz@jozsefvaros.hu
  • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2509, 06-1-459-2158

Közösségi Részvételi Iroda:

  • reszvetel@jozsefvaros.hu
  • 06-1-459-2139

Közterület-felügyelet zöld szám:

  • 06-80-204-618

Humankapcsolati iroda

  • általános tájékoztatás: 06-1-459-2193, 06-1-459-2197, 06-1-459-2260, 06-1-459-2551   06-1-459-2130

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben