Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Kábítószerügyi Egyeztető Fórum

A Józsefvárosi Kábítószerügyi Egyeztető Fórum (JKEF) 2011-es megalakulása óta igen sok dolgot átélt a kerületben. Megtapasztalhattuk, hogy milyen az, amikor a pártpolitikai érdekek dominálnak egy olyan területen, ahol a szakmaiságnál fontosabb érték kevés van. Megtapasztalhattuk azt, hogy milyen módon alakulnak át egy Budapest méretű város drogfogyasztási szokásai egy olyan kerületben, ahol többféle társadalmi csoport él együtt a legrászorultabbaktól a tehetősekig. És most legutoljára megtapasztalhattuk azt, hogy egy világjárvány milyen nehézségeket és problémákat hozhat felszínre az emberek életében.

A JKEF feladata a következő 5 évet tekintve egy olyan kerületi drogstratégia megalkotása, amely egyrészt illeszkedik majd az új országos drogstratégiához, ha lesz ilyen, másrészt egy szolidárisabb és embercentrikusabb felfogást fog képviselni a jövőben. Nagyon fontos feladatunk, hogy megtaláljuk azokat, akik segítségre szorulnak bármilyen addiktológiai problémával és megfelelően tudjuk őket segítséghez juttatni. Szakítunk az elmúlt évek bevett szokásaival és a fórum eredeti szerepét fogja betölteni: tanácsot ad, segíti a döntéselőkészítést. Tanácsot ad a szakbizottságnak addiktológiai témákban, tanácsot ad a polgármesternek, és nem utolsó sorban tanácsot ad a lakosság számára is, hogy a bajba jutott embertársainkon milyen módon tudunk együtt segíteni. Céljaink között szerepel, hogy a Budapesti Kábítószerügyi Fórum meghatározó szereplői legyünk, miután ez a testület remélhetőleg nemsokára újjáalakul. Fontosnak tartjuk, hogy a kábítószer/addiktológiai problémákat nem a kerületeknek kell megvívniuk egyedül, hanem egy koordinált városi szintű rendszerben kell fellépni a problémákkal szemben.

Könczöl Dávid

elnök                                                        

TAGOK

Ujhelyi Eszter Dr., ESZSZK, Molekuláris Biológiai Laboratórium, vezető

Aissou Erzsébet, Józsefvárosi Óvodai Gyermekvédelmi Munkaközösség, vezető

Bajusz Ferenc, Józsefvárosi Közterület-Felügyelet, ügyosztályvezető

Bereczki Sándorné, Emberbarát Alapítvány, Drogrehabilitációs Intézete, igazgató helyettes

Bozzay Krisztina Dr., Péterfy Sándor utcai Kórház, toxikológus és addiktológus szakorvos

Bukovicsné Nagy Judit, Napraforgó Egyesített Óvoda Koszorú Tanóvodája, vezető

Csőke Zita, Kesztyűgyár Közösségi Ház, vezető

Dauda Márta, BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság, rendőr százados, hivatalvezető

Gávay Zoltán, F.E.C.S.K.E. Közhasznú Egyesület, vezető

Gőz Gabriella, Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft., vezető

Juhász Juliánna, JEK, ápolási igazgató

Koroknai András Dr., Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat, főigazgató-főorvos

Koscsóné Kolkopf Judit, Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék, intézményvezető

Kovács Csaba, Félúton Alapítvány, vezető

Kovacs Dávid Emil, Külső Józsefvárosi Református Egyházközség, református lelkész

Kovács Ottó, JGK, vezető

Könczöl Dávid, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat önkormányzati képviselő

Mag Anna, Budapest Főváros Kormányhivatala VI. Kerületi Hivatala Népegészségügyi Osztály, egészségnevelő

Mándi Bettina, Józan Babák Egyesület, vezető

Marosi Antal, Mentős Rádió, újságíró

Mészáros Mercedes, Váltó-sáv Alapítvány, kuratóriumi elnök

Molnár Gábor, BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság, Kapitányság vezető

Németh Zoltán, BRFK, alezredes

Oberth József, Magyar Emberi Jogvédő Központ Alapítvány, vezető

Oláh Péter, Megálló Csoport Alapítvány, terápiás programvezető

Pokornyi Viktória, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály, irodavezető

Pucsek József, Moravcsik Alapítvány    

Sánta András, Székely Katasztrófa Elhárítás és Polgári Védelem, osztályvezető

Sófi Gyula dr., Heim Pál Gyermekkórház, osztályvezető főorvos

Szili-Darók Ildikó, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, alpolgármester

Szomor Katalin, kábítószerügyi szakértő

Sztanek Endre, JGK, Városüzemeltetési Igazgató

Szőnyi Kinga, Magyar Asszonyok Érdekszövetsége, elnök

Takács Gábor, JSZSZGYK, intézményvezető

Tolnay Krisztina, BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság, c. r. főtörzszászlós

Váczi Miklósné, JKEF, opeartív munkatárs

Vojnovics Ibolya dr., JÁSZER, elnök

MEGHÍVOTTAK

Czukkerné dr. Pintér Erzsébet, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, jegyző

Vörös Szilvia dr., Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, aljegyző

Csőváriné Gurubi Judit, Belső Tankerület, szakmai vezető

Hermann György, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Szociális Bizottság, elnök

Jenei Mónika, XVII. Kerületi KEF, koordinátor

Kiss Éva, X. kerületi KEF, koordinátor

Kőhegyi Edit, XVIII. Kerületi KEF, esélyegyenlőségi referens

Döme Zsuzsanna, IX. kerületi KEF, elnök

Kovacsics Bettina, V. kerületi KEF, koordinátor

Majzik Balázs, Nemzeti Népegészséügyi Központ Drogmegelőzési Osztálya, osztályvezető

Rapi István, IX. kerületi KEF, KEF tag

Takács Flóra, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat, közbiztonsági referens

Tóth Kálmán, XVIII. Kerületi KEF, elnök

Udvarhelyi Éva Tessza, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Közösségi Részvételi Iroda, irodavezető

Balogh Sándor dr., független igazságügyi orvosszakértő

CSATLAKOZÁS

Kérjük, ha csatlakozni szeretne a Józsefvárosi KEF-hez, írjon emailt a testület elnökének: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/kepviselok/113/konczol-david

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben