- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- Karácsony Sándor Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Közérdekű adatok
Szabályzatok
Kapcsolódó dokumentumok
- 2020 SZMSZ_mód_Józsefvárosi_Román_Önkormányzat.pdf
- 2020_Örmény_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Örmény_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Örmény_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Bolgár_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Görög_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Lengyel_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Német_Nemzetiségi_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Ruszin_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Szlovák_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bélyegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Ukrán_Önkormányzat.pdf
- 2020_Béylegzőhasz_Szab_Józsefvárosi_Szerb_Önkormányzat.pdf
- 2020_Bolgár_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Görög_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Józsefvárosi_Örmény_Önkormányzat_Beszerzési_szabályzat.pdf
- 2020_Józsefvárosi_Örmény_Önkormányzat_Szervezeti_és_Működési_Szabályzat.pdf
- 2020_Józsefvárosi_Román_Önkormányzat_Beszerzési_Szabályzat.pdf
- 2020_Józsefvárosi_Szerb_Önkormányzat_Szervezeti_Működési_Szabályzata.pdf
- 2020_Lengyel_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Német_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Roma_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Román_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Ruszin_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Szerb_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_Szlovák_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- 2020_SZMSZ_Görög_2020.02.10_(1).pdf
- 2020_Ukrán_Önk_SZMSZ_2019.12.18.pdf
- Örmény SZMSZ 2015.
- Bélyegzőhasználati Szabályzat_Roma Önk_2016.12.08_28-256_2017_VA
- Belf. és külf. kiküld. szabályzata_Görög Önk_2017.10.19
- Belf. és külf. kiküld. szabályzata_Szerb Önk_2017.10.18
- Belf. és külf. kiküld. szabályzata_Szlovák Önk_2017.10.17
- Belf. és külf. kiküldetések szabályzata_Lengyel Önk_2017.10.10
- Belf. és külf. kiküldetések szabályzata_Német Önk_2017.09.15
- Belf_és_külf_kiküldetések_szabályzata_Bolgár Önk_2017.09.12
- Belf_és_külf_kiküldetések_szabályzata_Roma Önk_2017.10.18
- Belf_és_külf_kiküldetések_szabályzata_Ruszin Önk_2017.09.08
- Beszerz.Szab.1.sz.mód.egys.szerk_Bolgár Önk_2018.10.15
- Beszerz.Szab.1.sz.mód.egys.szerk_Görög Önk_2018.09.20
- Beszerz.Szab.1.sz.mód.egys.szerk_Szlovák Önk_2018.10.01
- Beszerz.Szab.2.sz.mód.egys.szerk_Német Önk_2018.09.20
- Beszerz.Szab_1.sz.mód.egys.szerk_Roma Önk_2018.09.24
- Beszerzési szabályzat_Bolgár Önk_2017.10.20
- Beszerzési Szabályzat_Görög Önk_2017.10.18
- Beszerzési Szabályzat_Lengyel Önk_2017.10.10
- Beszerzési Szabályzat_Német Önk_2017.09.28_28-462_2017_KG
- Beszerzési szabályzat_Német Önk_2017.10.20
- Beszerzési Szabályzat_Roma Önk_2017.10.18
- Beszerzési Szabályzat_Szerb Önk_2017.10.18
- Beszerzési Szabályzat_Szerb Önk_2018.07.25
- Beszerzési Szabályzat_Szlovák Önk_2017.10.26
- Bolgár SZMSZ 2015.
- Bolgár SZMSZ_1.sz.módosítással_2017.10.19
- Görög SZMSZ 2015.
- Görög SZMSZ_1.sz.módosítással_2017.10.18
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Örmény Önk._2017.07.20_28-318_2017_SR
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Bolgár Önk_2017.05.25_28-267_2017
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Görög Önk_2017.05.31._28-276_2017
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Lengyel Önk_2017.05.25._28-266_2017
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Német Önk_2017.09.15
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Ruszin Önk_2017.08.19
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Szlovák Önk._2017.07.08._28-332_2017_VB
- Közérd. adatok közzétét. szabályzata_Ukrán Önk_2017.06.20.
- Közérd.adatok közzétét. szóló szabályzat_Roma Önk_2017.05.25_28-264_2017_HA
- Közérd.adatok közzétét. szóló szabályzat_Szerb Önk_2017.06.16_28-290_2017_VB
- Közpénzkezelési szabályzat_Örmény Önk_43080_28-219_2015_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Bolgár Önk_52113_28-252_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Görög Önk_56218_28-277_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Lengyel Önk_51291_28-246_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Német Önk_54298_28-269_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Roma Önk_46279_28-230_2015_KL
- Közpénzkezelési szabályzat_Román Önk_53927_28-265_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Ruszin Önk_54407_28-272_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Szerb Önk_52688_28-258_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Szlovák Önk_54295_28-270_2015_KL_aláírt
- Közpénzkezelési szabályzat_Ukrán Önk_51289_28-247_2015_KL_aláírt
- Lengyel SZMSZ 2015.
- Lengyel SZMSZ_1.sz.módosítással_2017.10.09
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Örmény Önk._2017.07.18_28-317_2017_SR
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Bolgár Önk._2017.07.10_28-315_2017_SR
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Görög Önk._2017.07.17_28-336_2017_SR
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Lengyel Önk._2017.07.10_28-316_2017_SR
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Német Önk._2017.09.15
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Ruszin Önk_2017.08.18
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Szerb Önk._2017.07.06_28-330_2017_VB
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Szerb Önk._2017.07.06_28-330_2017_VB
- Mobiltel. haszn. szabályzata_Szlovák Önk._2017.06.30_28-331_2017_VB
- Német SZMSZ 2015.
- Német SZMSZ_1.sz.módosítással_2017.09.28
- Reprezent. kiadások szabályz. 1.sz.mód_Lengyel Önk_2018.07.20
- Reprezent. kiadások szabályz.1.sz.mód_Szerb Önk_2018.07.27
- Reprezent. kiadások szabályzata_Görög Önk_2017.10.19
- Reprezent. kiadások szabályzata_Lengyel Önk_2017.10.10
- Reprezent. kiadások szabályzata_Német Önk_2017.09.15
- Reprezent. kiadások szabályzata_Szerb Önk_2017.10.18
- Reprezent. kiadások szabályzata_Szlovák Önk_2017.10.17
- Reprezent_kiadások_szabályzata_Bolgár Önk_2017.09.12
- Reprezent_kiadások_szabályzata_Roma Önk_2017.10.18
- Reprezent_kiadások_szabályzata_Ruszin Önk_2017.09.08
- Roma SZMSZ
- Roma SZMSZ 2017.10.18.
- Román SZMSZ
- Ruszin SZMSZ 2015.
- Saját gk. haszn. szabályzata_Lengyel Önk_2017.10.10
- Saját gk. haszn. szabályzata_Német Önk_2017.09.15
- Saját gk. haszn. szabályzata_Szerb Önk_2017.10.18
- Saját gk. haszn. szabályzata_Szlovák Önk_2017.10.17
- Saját_gk_haszn_szabályzata_Bolgár Önk_2017.09.12
- Saját_gk_haszn_szabályzata_Görög Önk_2018.03.23
- Saját_gk_haszn_szabályzata_Roma Önk_2017.10.18
- Saját_gk_haszn_szabályzata_Ruszin Önk_2017.09.08
- Szerb SZMSZ 2015.
- Szlovák SZMSZ 2015.
- Szlovák SZMSZ_1.sz.módosítással_2017.10.26
- SZMSZ_Német Önk_2015_módosított
- SZMSZ_Szerb Önk_2017.10.17 módosított
- Ukrán SZMSZ 2015.
Szervezeti, személyzeti adatok
- 1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
- 1.1.1. Szervezeti struktúra
- 1.1.1.1. Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzata
- 1.1.2. Elérhetőségi adatok
- 1.2. Az Önkormányzat vezetői
- 1.2.1. Tisztségviselők
- 1.2.1.1. Polgármester
- 1.2.1.2. Alpolgármesterek
- 1.2.1.3. Jegyző
- 1.3. Felügyelt költségvetési szervek
- 1.3.1. Köznevelési intézmények
- 1.3.1.1. Óvodák
- 1.3.1.2. Iskolák
- 1.3.2. Szociális és gyermekvédelmi szervezetek
- 1.3.3. Szociális és gyermekjóléti ellátás
- 1.3.4. Kulturális intézmények
- 1.3.5. Egészségügyi Intézmények
- 1.3.5.2. Házi gyermekorvosok
- 1.3.5.3. Felnőtt háziorvosok
- 1.3.6. Józsefvárosi Szent Kozma Egészségügyi Központ
- 1.4. Gazdálkodó szervezetek
- 1.4.1. Az önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
- 1.5. Közalapítványok
- 1.5.1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2018. évi beszámolója
- 1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
- 1.7. Lapok
- 1.7.1. Józsefváros újság
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- 2.1. A helyi önkormányzat alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
- 2.1.1. A helyi önkormányzat feladatát és hatáskörét meghatározó jogszabályok
- 2.1.2. Az önkormányzat önként vállalt feladatai
- 2.1.3. Rendeletek
- 2.1.4. Szervezeti és Működési Szabályzat
- 2.1.4.1. Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
- 2.1.4.2. Adatvédelmi tisztviselő
- 2.2. Közszolgáltatások
- 2.2.1. Az Önkormányzat által nyújtott, vagy költségvetésből finanszírozott közszolgáltatások
- 2.3. A szerv nyilvántartásai
- 2.3.1. A helyi önkormányzat által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke
- 2.3.2. A helyi önkormányzat által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásokról az 1992. évi LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplő adatok
- 2.3.3. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái
- 2.3.4. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja
- 2.3.5. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei
- 2.4. Nyilvános kiadványok
- 2.4.1. Hívogató
- 2.5. Döntéshozatal, ülések
- 2.5.1. A döntések előkészítésének rendje
- 2.5.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.2.1. 12/2018. (V.07.) sz. önk. rendelet a helyi népszavazásról
- 2.5.2.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.3. A döntéshozatali eljárási szabályai
- 2.5.4. Bizottságok és feladataik
- 2.5.5. Képviselő testületi ülések rendje
- 2.5.6. A testület ülései látogathatóságának rendje
- 2.5.7. Rendeletek
- 2.5.8. Koncepciók
- 2.6. Pályázatok
- 2.6.1. Aktuális pályázatok
- 2.6.2. Korábbi pályázatok
- 2.7. Közérdekű adatok igénylése
- 2.7.1. Igényekre alkalmazandó formanyomtatvány
- 2.7.2. Tájékoztató a közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítéséről közös polgármesteri -jegyzői utasítás
- 2.8. Nemzetiségi Önkormányzatok
- 2.8.1. 2015. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.2. 2016. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.3. 2017. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.4. 2018. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.5. 2019. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.6. 2020. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.7. 2021. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.8. Együttműködési megállapodás
- 2.8.9. Szabályzatok
- 2.8.10. Szerződések
Gazdálkodási adatok
- 3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
- 3.1.2. Külső ellenőrzések
- 3.1.4. Belső ellenőrzések
- 3.1.5. Működési statisztika
- 3.1.6. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
- 3.1.7. A működés eredményessége, teljesítmény
- 3.1.8. Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
- 3.2. Költségvetések, beszámolók
- 3.2.1. Éves költségvetések
- 3.2.1.1. 2006. évi költségvetések
- 3.2.1.2. 2007. évi költségvetések
- 3.2.1.3. 2008. évi költségvetések
- 3.2.1.4. 2009. évi költségvetések
- 3.2.1.5. 2010. évi költségvetések
- 3.2.1.6. 2011. évi költségvetések
- 3.2.1.7. 2012. évi költségvetések
- 3.2.1.8. 2013. évi költségvetések
- 3.2.1.9. 2014. évi költségvetések
- 3.2.1.10. 2015. évi költségvetések
- 3.2.1.11. 2016. évi költségvetések
- 3.2.1.12. 2017. évi költségvetések
- 3.2.1.13. 2018. évi költségvetések
- 3.2.1.14. 2019. évi költségvetések
- 3.2.1.15. 2020. évi költségvetések
- 3.2.1.16. 2021. évi költségvetések
- 3.2.2. A költségvetés végrehajtása
- 3.2.3. Pénzügyi beszámolók
- 3.3. Működés
- 3.3.1. Szerződések
- 3.3.1.1. Adásvételi és bérleti szerződések
- 3.3.1.2. Folyamatos kötelezettségvállalási szerződések
- 3.3.1.3. Szerződések nettó 5 millió forint felett
- 3.3.1.4. Szerződések nettó 5 millió forint alatt
- 3.3.2. A foglalkoztatottak
- 3.3.3. Támogatások
- 3.3.4. Parkolási bevételek és kiadások
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.
A Hivatallal a kapcsolatfelvétel telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).