- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Közérdekű adatok
2020. évi költségvetések
Kapcsolódó dokumentumok
- 194/2020 (V.20) határozat a költségvetést érintő döntések meghozataláról
- 198/2020 (V.20.) határozat a nemzetiségi önkormányzatok működésének támogatásáráról
- 2019. évi pénzm. 3a. és 3b. mell_.xls
- 2020. évi címrendesKt_09_24.xlsx
- 2020. évi címrendes_06_23.xlsx
- 2020. évi címrendes_végleges.xlsx
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Önkormányzat
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Örmény Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Bolgár Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Görög Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Lengyel Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Német Nemzetiségi Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Roma Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Román Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Ruszin Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Szerb Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Szlovák Önkormányzat.pdf
- 2020. évi elemi költségvetés Józsefvárosi Ukrán Önkormányzat.pdf
- 2020. évi költségvetési előirányzatok zárolása átruházott hatáskörben
- 2020. előterjesztés 2020. évi ktgv végleges csere.doc
- 2020. előterjesztés 4.sz.melléklete.xlsx
- 2020. előterjesztés1sz.mell_.xls
- 2020. előterjesztés2sz.mell_.xls
- 2020. Költségvetés módosítása ÖR + indokolás 2020. június.doc
- 2020. Költségvetés módosítása ÖR + indokolás 2020. szept.doc
- 2020. költségv_ I_mód. előterjesztés_KIEG.doc
- 2020. Könyvvizsgálói feljegyzés - 2020. évi kgv. 06 havi modosítasrol.pdf
- 2020. Könyvvizsgálói feljegyzés - 2020. évi kgv. 09 havi modosítasrol.pdf
- 2020. Kiegészítés a költségv. mód. előterjesztéshez.docx
- 2020. ktgv. rendelet 2020 csere.doc
- 2020. rendelet melléklete.xlsx
- 2020. Rendelet_mellékletek_09_24-Kt.xlsx
- 2020. Végl_2020. költségv_ II_mód. előterj._09_24 JOG_Jegyző.doc
- 3/2020 (02.27.) rendelet a 2019 évi költségvetés módosításáról
- 32/2020 (VI.25) ÖR - A 2019. évi költségvetési zárszámadásról
- 32/2020 (VI.25) ÖR melléklete 1 rész
- 32/2020 (VI.25) ÖR melléklete 2 rész
- 33/2020 (VI.25) ÖR melléklete 2 rész
- 33/2020 (VI.25) ÖR - 2020. évi költségvetésről szóló 82020. (II.28.) önkormányzati rendelet módosításáról
- 49/2020. IX.25. ÖNK. RENDELET.pdf
- 8/2020 - 2020. évi költségvetésről - 2020. szeptember 26-tól hatályos (3).pdf
Szervezeti, személyzeti adatok
- 1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
- 1.1.1. Szervezeti struktúra
- 1.1.1.1. Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzata
- 1.1.2. Elérhetőségi adatok
- 1.2. Az Önkormányzat vezetői
- 1.2.1. Tisztségviselők
- 1.2.1.1. Polgármester
- 1.2.1.2. Alpolgármesterek
- 1.2.1.3. Jegyző
- 1.2.2. Ügyfélkapcsolati vezető
- 1.3. Felügyelt költségvetési szervek
- 1.3.1. Köznevelési intézmények
- 1.3.1.1. Óvodák
- 1.3.1.2. Iskolák
- 1.3.2. Szociális és gyermekvédelmi szervezetek
- 1.3.3. Szociális és gyermekjóléti ellátás
- 1.3.4. Kulturális intézmények
- 1.3.5. Egészségügyi Intézmények
- 1.3.5.2. Házi gyermekorvosok
- 1.3.5.3. Felnőtt háziorvosok
- 1.3.6. Józsefvárosi Szent Kozma Egészségügyi Központ
- 1.4. Gazdálkodó szervezetek
- 1.4.1. Az önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
- 1.5. Közalapítványok
- 1.5.1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2018. évi beszámolója
- 1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
- 1.7. Lapok
- 1.7.1. Józsefváros újság
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- 2.1. A helyi önkormányzat alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
- 2.1.1. A helyi önkormányzat feladatát és hatáskörét meghatározó jogszabályok
- 2.1.2. Az önkormányzat önként vállalt feladatai
- 2.1.3. Rendeletek
- 2.1.4. Szervezeti és Működési Szabályzat
- 2.1.4.1. Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
- 2.1.4.2. Adatvédelmi tisztviselő
- 2.2. Közszolgáltatások
- 2.2.1. Az Önkormányzat által nyújtott, vagy költségvetésből finanszírozott közszolgáltatások
- 2.3. A szerv nyilvántartásai
- 2.3.1. A helyi önkormányzat által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke
- 2.3.2. A helyi önkormányzat által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásokról az 1992. évi LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplő adatok
- 2.3.3. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái
- 2.3.4. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja
- 2.3.5. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei
- 2.4. Nyilvános kiadványok
- 2.4.1. Hívogató
- 2.5. Döntéshozatal, ülések
- 2.5.1. A döntések előkészítésének rendje
- 2.5.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.2.1. 12/2018. (V.07.) sz. önk. rendelet a helyi népszavazásról
- 2.5.2.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.3. A döntéshozatali eljárási szabályai
- 2.5.4. Bizottságok és feladataik
- 2.5.5. Képviselő testületi ülések rendje
- 2.5.6. A testület ülései látogathatóságának rendje
- 2.5.7. Rendeletek
- 2.5.8. Koncepciók
- 2.6. Pályázatok
- 2.6.1. Aktuális pályázatok
- 2.6.2. Korábbi pályázatok
- 2.7. Közérdekű adatok igénylése
- 2.7.1. Igényekre alkalmazandó formanyomtatvány
- 2.7.2. Tájékoztató a közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítéséről közös polgármesteri -jegyzői utasítás
- 2.8. Nemzetiségi Önkormányzatok
- 2.8.1. 2015. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.2. 2016. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.3. 2017. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.4. 2018. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.5. 2019. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.6. 2020. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.7. Együttműködési megállapodás
- 2.8.8. Szabályzatok
- 2.8.9. Szerződések
Gazdálkodási adatok
- 3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
- 3.1.1. Vizsgálatok, ellenőrzések listája
- 3.1.2. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
- 3.1.3. Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
- 3.1.4. A működés eredményessége, teljesítmény
- 3.1.5. Működési statisztika
- 3.2. Költségvetések, beszámolók
- 3.2.1. Éves költségvetések
- 3.2.1.1. 2006. évi költségvetések
- 3.2.1.2. 2007. évi költségvetések
- 3.2.1.3. 2008. évi költségvetések
- 3.2.1.4. 2009. évi költségvetések
- 3.2.1.5. 2010. évi költségvetések
- 3.2.1.6. 2011. évi költségvetések
- 3.2.1.7. 2012. évi költségvetések
- 3.2.1.8. 2013. évi költségvetések
- 3.2.1.9. 2014. évi költségvetések
- 3.2.1.10. 2015. évi költségvetések
- 3.2.1.11. 2016. évi költségvetések
- 3.2.1.12. 2017. évi költségvetések
- 3.2.1.13. 2018. évi költségvetések
- 3.2.1.14. 2019. évi költségvetések
- 3.2.1.15. 2020. évi költségvetések
- 3.2.2. A költségvetés végrehajtása
- 3.2.3. Pénzügyi beszámolók
- 3.3. Működés
- 3.3.1. Szerződések
- 3.3.1.1. Adásvételi és bérleti szerződések
- 3.3.1.2. Folyamatos kötelezettségvállalási szerződések
- 3.3.1.3. Szerződések nettó 5 millió forint felett
- 3.3.1.4. Szerződések nettó 5 millió forint alatt
- 3.3.2. A foglalkoztatottak
- 3.3.3. Támogatások
- 3.3.4. Parkolási bevételek és kiadások
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.
A Hivatallal a kapcsolatfelvétel telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).