- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- Karácsony Sándor Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Közérdekű adatok
Közalapítványok
1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
1.1. Székhely: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. I. emelet 115/3.
2. Karácsony Sándor Közalapítvány a Józsefvárosért
2.1. A közalapítvány székhelye: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
2.2 A kezelő szerv tagjai:
A Kuratórium elnöke: Szabóné Fónagy Erzsébet
A Kuratórium tagjai:
dr. Tárnokiné Joó Ildikó
Koscsóné Kolkopf Judit
3. ’56-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány
A képviselő-testület a 209/2011. (IV.21.) számú határozatában döntött az ’56-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány megszűntetéséről.
A közalapítvány megszűnését követően annak vagyonát az alapító Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefvárosi Önkormányzat által fenntartott általános iskoláknak juttatja egyenlő mértékben azzal, hogy azok az 1956-os Forradalomra történő megemlékezésre fordítják:
- Deák-Diák Általános Iskola
- Losonci téri Általános Iskola
- Németh László Angol - Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
- Práter Általános Iskola
- Molnár Ferenc Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
- Józsefvárosi Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Központ és Általános Iskola
- Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola.
Köszönetét fejezi ki a kuratóriumnak, a felügyelő bizottságnak valamint a titkárnak a közalapítvány érdekében kifejtett munkájukért.
3.1. A közalapítvány székhelye: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
3.2. A kezelő szerv tagjai:
A Kuratórium elnöke:
Dr. Gedai István
Dr. Gotthard Gábor
Dr. Holló József
Dr. Rainer M. János
Tóth Imre
A Közalapítvány titkára: Máté András
Kapcsolódó dokumentumok
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány - Közhasznúsági jelentés 2009. évi üzleti évről
- 56-os Közalapítvány
- A számviteli törvény szerinti egyéb szervezetek közhasznú egyszerűsített éves beszámolója 2009. év - 1956-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány
- Józsefváros Közbiztonságáért Alapítvány
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány - A számviteli törvény szerinti egyéb szervezetek közhasznú egyszerűsített éves beszámolója 2009. év
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány - Közhasznú eredménykimutatás tételeinek részletezése (2009. év)
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány - Közhasznúsági jelentés 2010. évi üzleti évről
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2009. évi beszámoló szöveges kiegészítő értékelés
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2016. évi egyszerűsített beszámolója
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2017. évi beszámolója
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2018. évi beszámolója
- Józsefváros Közbiztonságért Közalapítvány 2015.evi egyszerűsített beszámoló és közhasznúsági melléklet
- JKK 2017. évi egyszerűsített beszámolóhoz kapcsolódó könyvizsgálói jelentés
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - A számviteli törvény szerinti egyéb szervezetek közhasznú egyszerűsített éves beszámolója 2006. év
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - A számviteli törvény szerinti egyéb szervezetek közhasznú egyszerűsített éves beszámolója 2007. év
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - A számviteli törvény szerinti egyéb szervezetek közhasznú egyszerűsített éves beszámolója 2008. év
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - A számviteli törvény szerinti egyéb szervezetek közhasznú egyszerűsített éves beszámolója 2009. év
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - Közhasznúsági jelentés a 2006. évi üzleti évről
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - Közhasznúsági jelentés a 2007. évi üzleti évről
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - Közhasznúsági jelentés a 2008. évi üzleti évről
- Karácsony Sándor a Józsefvárosért Közalapítvány - Közhasznúsági jelentés a 2009. évi üzleti évről
- Karácsony Sándor Közalapítvány a Józsefvárosért - Közhasznúsági jelentés 2010. évi üzleti évről
- Közhasznúsági Jelentés - 1956-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány
- Kiegészítő melléklet - 1956-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány
Szervezeti, személyzeti adatok
- 1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
- 1.1.1. Szervezeti struktúra
- 1.1.1.1. Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzata
- 1.1.2. Elérhetőségi adatok
- 1.2. Az Önkormányzat vezetői
- 1.2.1. Tisztségviselők
- 1.2.1.1. Polgármester
- 1.2.1.2. Alpolgármesterek
- 1.2.1.3. Jegyző
- 1.3. Felügyelt költségvetési szervek
- 1.3.1. Köznevelési intézmények
- 1.3.1.1. Óvodák
- 1.3.1.2. Iskolák
- 1.3.2. Szociális és gyermekvédelmi szervezetek
- 1.3.3. Szociális és gyermekjóléti ellátás
- 1.3.4. Kulturális intézmények
- 1.3.5. Egészségügyi Intézmények
- 1.3.5.2. Házi gyermekorvosok
- 1.3.5.3. Felnőtt háziorvosok
- 1.3.6. Józsefvárosi Szent Kozma Egészségügyi Központ
- 1.4. Gazdálkodó szervezetek
- 1.4.1. Az önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
- 1.5. Közalapítványok
- 1.5.1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2018. évi beszámolója
- 1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
- 1.7. Lapok
- 1.7.1. Józsefváros újság
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- 2.1. A helyi önkormányzat alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
- 2.1.1. A helyi önkormányzat feladatát és hatáskörét meghatározó jogszabályok
- 2.1.2. Az önkormányzat önként vállalt feladatai
- 2.1.3. Rendeletek
- 2.1.4. Szervezeti és Működési Szabályzat
- 2.1.4.1. Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
- 2.1.4.2. Adatvédelmi tisztviselő
- 2.2. Közszolgáltatások
- 2.2.1. Az Önkormányzat által nyújtott, vagy költségvetésből finanszírozott közszolgáltatások
- 2.3. A szerv nyilvántartásai
- 2.3.1. A helyi önkormányzat által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke
- 2.3.2. A helyi önkormányzat által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásokról az 1992. évi LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplő adatok
- 2.3.3. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái
- 2.3.4. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja
- 2.3.5. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei
- 2.4. Nyilvános kiadványok
- 2.4.1. Hívogató
- 2.5. Döntéshozatal, ülések
- 2.5.1. A döntések előkészítésének rendje
- 2.5.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.2.1. 12/2018. (V.07.) sz. önk. rendelet a helyi népszavazásról
- 2.5.2.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.3. A döntéshozatali eljárási szabályai
- 2.5.4. Bizottságok és feladataik
- 2.5.5. Képviselő testületi ülések rendje
- 2.5.6. A testület ülései látogathatóságának rendje
- 2.5.7. Rendeletek
- 2.5.8. Koncepciók
- 2.6. Pályázatok
- 2.6.1. Aktuális pályázatok
- 2.6.2. Korábbi pályázatok
- 2.7. Közérdekű adatok igénylése
- 2.7.1. Igényekre alkalmazandó formanyomtatvány
- 2.7.2. Tájékoztató a közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítéséről közös polgármesteri -jegyzői utasítás
- 2.8. Nemzetiségi Önkormányzatok
- 2.8.1. 2015. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.2. 2016. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.3. 2017. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.4. 2018. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.5. 2019. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.6. 2020. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.7. 2021. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.8. Együttműködési megállapodás
- 2.8.9. Szabályzatok
- 2.8.10. Szerződések
Gazdálkodási adatok
- 3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
- 3.1.2. Külső ellenőrzések
- 3.1.4. Belső ellenőrzések
- 3.1.5. Működési statisztika
- 3.1.6. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
- 3.1.7. A működés eredményessége, teljesítmény
- 3.1.8. Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
- 3.2. Költségvetések, beszámolók
- 3.2.1. Éves költségvetések
- 3.2.1.1. 2006. évi költségvetések
- 3.2.1.2. 2007. évi költségvetések
- 3.2.1.3. 2008. évi költségvetések
- 3.2.1.4. 2009. évi költségvetések
- 3.2.1.5. 2010. évi költségvetések
- 3.2.1.6. 2011. évi költségvetések
- 3.2.1.7. 2012. évi költségvetések
- 3.2.1.8. 2013. évi költségvetések
- 3.2.1.9. 2014. évi költségvetések
- 3.2.1.10. 2015. évi költségvetések
- 3.2.1.11. 2016. évi költségvetések
- 3.2.1.12. 2017. évi költségvetések
- 3.2.1.13. 2018. évi költségvetések
- 3.2.1.14. 2019. évi költségvetések
- 3.2.1.15. 2020. évi költségvetések
- 3.2.1.16. 2021. évi költségvetések
- 3.2.2. A költségvetés végrehajtása
- 3.2.3. Pénzügyi beszámolók
- 3.3. Működés
- 3.3.1. Szerződések
- 3.3.1.1. Adásvételi és bérleti szerződések
- 3.3.1.2. Folyamatos kötelezettségvállalási szerződések
- 3.3.1.3. Szerződések nettó 5 millió forint felett
- 3.3.1.4. Szerződések nettó 5 millió forint alatt
- 3.3.2. A foglalkoztatottak
- 3.3.3. Támogatások
- 3.3.4. Parkolási bevételek és kiadások
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2021. március 8-tól
Március 8. és április 19. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!
A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253
Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:
Anyakönyvi Iroda
Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu
Mató Klaudia: 0620/236-8007
Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787
Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:
- az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól
Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.
Családtámogatási Iroda
Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533
Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.
A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.
Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.
Adóügyi Iroda
Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854
Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890
Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945
Kerületgazdálkodási Iroda
dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332
Hatósági Ügyosztály
Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755
Igazgatási Iroda
Tóth Csaba: 0620/393-5598
Bednár János: 0670/907-5862
Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981
Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu
Közterület-felügyelet
zöld szám:
0680/204618
Humankapcsolati iroda
Pokornyi Viktória: 0620/277-4993
Közösségi Részvételi Iroda
Horváth Judit 0620/443-6144
Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu
Bartók Júlia: 0620/624-3634
Vidák Anna: 0620/373-9454
Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548
Tóth Fanni: 0620/288-3508
Személyügyi Iroda
Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094