Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Közérdekű adatok

Közalapítványok

Azon közalapítványok neve, amelyeket a helyi önkormányzat alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja:
 

1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány


1.1. Székhely:
1082 Budapest, Baross u. 63-67. I. emelet 115/3.
 
1.2. A közalapítvány célja: Józsefváros közbiztonsági helyzetének javítása
A kuratórium elnöke: Teszársz Károly
A kuratórium tagjai:
Teszársz Károly
Petrák Lajos
Csékei Sándor
dr. Balla Katalin
Tóth Tímea
 
Alapító Okirat

2. Karácsony Sándor Közalapítvány a Józsefvárosért


2.1. A közalapítvány székhelye:
1082 Budapest, Baross u. 63-67.

2.2 A kezelő szerv tagjai:
A Kuratórium elnöke: Szabóné Fónagy Erzsébet
A Kuratórium tagjai:
dr. Tárnokiné Joó Ildikó
Koscsóné Kolkopf Judit
 
2.3. A Közalapítvány adószáma: 18042436-1-42


3. ’56-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány


A képviselő-testület a 209/2011. (IV.21.) számú határozatában döntött az ’56-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány megszűntetéséről.

A közalapítvány megszűnését követően annak vagyonát az alapító Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefvárosi Önkormányzat által fenntartott általános iskoláknak juttatja egyenlő mértékben azzal, hogy azok az 1956-os Forradalomra történő megemlékezésre fordítják:
- Deák-Diák Általános Iskola
- Losonci téri Általános Iskola
- Németh László Angol - Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
- Práter Általános Iskola
- Molnár Ferenc Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
- Józsefvárosi Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Központ és Általános Iskola
- Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola.
Köszönetét fejezi ki a kuratóriumnak, a felügyelő bizottságnak valamint a titkárnak a közalapítvány érdekében kifejtett munkájukért.

3.1. A közalapítvány székhelye: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

3.2. A kezelő szerv tagjai:
A Kuratórium elnöke:
Dr. Gedai István
A Kuratórium tegjai:
Dr. Gotthard Gábor
Dr. Holló József
Dr. Pmogáts Béla
Dr. Rainer M. János
Tóth Imre
A Közalapítvány titkára: Máté András
 
3.3. A Közalapítvány adószáma: 18155916-1-42
 
KÉRJÜK TÁMOGASSA SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓJÁNAK 1%-VAL KÖZALAPÍTVÁNYAINKAT!
 

Kapcsolódó dokumentumok

Szervezeti, személyzeti adatok

Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

Gazdálkodási adatok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.

Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.

A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:

Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)

Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben