Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Közérdekű adatok

Közalapítványok

Azon közalapítványok neve, amelyeket a helyi önkormányzat alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja:
 

1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány


1.1. Székhely:
1082 Budapest, Baross u. 63-67. I. emelet 115/3.
 
1.2. A közalapítvány célja: Józsefváros közbiztonsági helyzetének javítása
A kuratórium elnöke: Teszársz Károly
A kuratórium tagjai:
Teszársz Károly
Petrák Lajos
Csékei Sándor
dr. Balla Katalin
Tóth Tímea
 
Alapító Okirat

2. Karácsony Sándor Közalapítvány a Józsefvárosért


2.1. A közalapítvány székhelye:
1082 Budapest, Baross u. 63-67.

2.2 A kezelő szerv tagjai:
A Kuratórium elnöke: Szabóné Fónagy Erzsébet
A Kuratórium tagjai:
dr. Tárnokiné Joó Ildikó
Koscsóné Kolkopf Judit
 
2.3. A Közalapítvány adószáma: 18042436-1-42


3. ’56-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány


A képviselő-testület a 209/2011. (IV.21.) számú határozatában döntött az ’56-os Forradalmi Emlékmúzeum Közalapítvány megszűntetéséről.

A közalapítvány megszűnését követően annak vagyonát az alapító Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefvárosi Önkormányzat által fenntartott általános iskoláknak juttatja egyenlő mértékben azzal, hogy azok az 1956-os Forradalomra történő megemlékezésre fordítják:
- Deák-Diák Általános Iskola
- Losonci téri Általános Iskola
- Németh László Angol - Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
- Práter Általános Iskola
- Molnár Ferenc Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
- Józsefvárosi Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Központ és Általános Iskola
- Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola.
Köszönetét fejezi ki a kuratóriumnak, a felügyelő bizottságnak valamint a titkárnak a közalapítvány érdekében kifejtett munkájukért.

3.1. A közalapítvány székhelye: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

3.2. A kezelő szerv tagjai:
A Kuratórium elnöke:
Dr. Gedai István
A Kuratórium tegjai:
Dr. Gotthard Gábor
Dr. Holló József
Dr. Pmogáts Béla
Dr. Rainer M. János
Tóth Imre
A Közalapítvány titkára: Máté András
 
3.3. A Közalapítvány adószáma: 18155916-1-42
 
KÉRJÜK TÁMOGASSA SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓJÁNAK 1%-VAL KÖZALAPÍTVÁNYAINKAT!
 

Kapcsolódó dokumentumok

Szervezeti, személyzeti adatok

Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

Gazdálkodási adatok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben