- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Pályázatok
- Összes
- Magánszemélyeknek
- Civil szervezeteknek
- Társasházaknak
- Vállalkozásoknak
- Beszerzések
- Egyházaknak, egyházi szervezeteknek
- Helyiségpályázatok
- Nemzetiségi önkormányzatoknak
- Sport
Aktuális pályázatok
a TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása
Beküldési határidő: 2019. január 25 12:00
Tisztelt Ajánlattevő!
A „TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárásban az alábbi kiegészítő tájékoztatás kérés érkezett:
Kérdés:
- Jól értjük-e, hogy az ajánlati árnak tartalmaznia kell az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat is?
Válasz:
Az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat Ajánlatkérő fizeti. Lásd. a megbízási szerződés 5.4 pontja
Kérdés:
- Jól értjük-e, hogy jelen ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni függetlenül a lefolytatandó közbeszerzési eljárások számától és eljárásrendjétől?
Válasz:
Az ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni. Lásd: felolvasólap.
Kérdés:
- Jól értjük-e, hogy a megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár?
Válasz:
A megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár.
Kérdés:
- Abban az esetben, ha egy eljárás Megbízottnak nem felróható okból eredménytelen (pl. csak fedezet feletti ajánlatok érkeznek, vagy egyáltalán nem érkezik ajánlat), egyáltalán nem jár megbízási díj a Megbízott részére?
Válasz:
A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A megbízottnak a megbízási díj eredményes közbeszerzési eljárást követően jár.
Kérdés:
- Hogyan kell eljárni a szerződés alapján, ha több eljárás kerül lefolytatása és azok egy része bármely okból eredménytelen?
Válasz:
A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A számla kiállítása az alábbiak szerint történhet: eredményes közbeszerzési eljárás(ok) lefolytatását követően, igazolt teljesítést követően.
Letölthető dokumentumok
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).