Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Pályázatok

Korábbi pályázatok

TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása

Beküldési határidő: 2019. január 15 12:00

Tisztelt Ajánlattevő!
Amennyiben ajánlatkérésünk felkeltette érdeklődését és ajánlatot kíván benyújtani, kérem szíveskedjen a herbai-csilla@rev8.hu e-mail címen ajánlatadási szándékát jelezni. Ebben az esetben megküldjük az Ajánlatkérés 2.1. pontja szerinti mellékleteket.

A „TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárásban az alábbi kiegészítő tájékoztatás kérés érkezett:

A felhívás M2 pontjában előírt alkalmassági minimumkövetelmény szerint:” Alkalmatlan ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik az árajánlat megküldését megelőző 24 hónap összességében legalább 200 millió forint becsült értéket elérő hazai támogatásból megvalósuló közterület megújítás tárgyú közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referenciával.”
Kérdésünk, hogy elfogadja-e ajánlatkérő a közterület megújítás tárgyú referenciaként magasépítési tárgyú kivitelezési eljárások lebonyolítására vonatkozó referenciát?
 
Fenti kiegészítő tájékoztatás kérésre Ajánlatkérő a következő választ adja:
 
Ajánlatkérőnek az Árajánlatkérés M.2. (Az ajánlattevők műszaki-szakmai alkalmasságának minimumkövetelménye(i)) pontjában meghatározott beszerzés tárgya szerinti referenciát áll módjában kizárólag elfogadni.

Kérdés: Kérdésünk, hogy elfogadja-e ajánlatkérő a saját költségvetési forrásból  megvalósuló közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referenciákat?

Válasz:  Az ajánlatkérő elfogadja a saját költségvetési forrásból megvalósuló közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referenciákat is , azonban az árajánlatkérés megküldését megelőző 24 hónap összességében legalább 200 millió forint becsült értéket elérő, közterület megújítás tárgyú közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referencia bemutatása szükséges.

Kérdés: Kérdésünk, hogy elfogadja-e ajánlatkérő az európai uniós támogatásból  megvalósuló közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referenciákat figyelemmel arra, hogy az európai uniós támogatásból megvalósuló közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítása közbeszerzési tanácsadó számára szakmailag magasabb szakértelmet követel és több feladattal jár. Álláspontunk szerint abban az esetben, ha valamit többel (európai uniós támogatás) kívánja igazolni ajánlattevő akkor az lefedi ez a kevesebbet (hazai támogatás) is.

Válasz:  Az ajánlatkérő elfogadja az európai uniós támogatásból megvalósuló közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referenciákat is, azonban az árajánlatkérés megküldését megelőző 24 hónap összességében legalább 200 millió forint becsült értéket elérő, közterület megújítás tárgyú közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítására vonatkozó referencia bemutatása szükséges.

Letölthető dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben