Józsefváros újjáépül, Idősbarát Önkormányzat, Családbarát Önkormányzat
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. február 2.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Beszámoló a Képviselő-testület bizottságai 2010. X. 20. – 2011. X. 31. között átruházott hatáskörben hozott döntéseinek végrehajtásáról
2. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Döntés támogatási szerződés megkötéséről, hatósági végrehajtás tárgyában
2.2. Javaslat a Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat Szervezeti és Működési Szabályzatának elfogadására
2.3. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő közterületek használatáról és használati rendjéről szóló 24/2009 (V.21.) ök. sz. rendelet módosítására
3. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
3.1. Javaslat a Józsefvárosi Családsegítő és Gyermekjóléti Központ alapító okiratának módosítására
3.2. Javaslat a pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátások, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások helyi szabályairól szóló 37/2004. (VII.15.) önkormányzati rendelet módosítására
4. Egyéb előterjesztések
4.1. Beszámoló a Képviselő-testület bizottságai 2010. X. 20. – 2011. X. 31. között átruházott hatáskörben hozott döntéseinek végrehajtásáról
4.2. Javaslat igazgatási szünet elrendelésére
5. Tájékoztatók
5.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
5.2. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
6. Sürgősségi
6.1. Javaslat, Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek,ingatlanok rendjéről és a köztisztaságról szóló62/2007.(XI.13.) számú rendeletének módosítására
6.2. Együttműködési megállapodás a Baptista Szeretetszolgálat Egyház Jogi Személlyel
6.3. A Moravcsik Alapítvány TÁMOP 1.4.1.-11/2 "Közösségi feladatokhoz kapcsolódó munkaerő-piaci programok támogatása pályázat" benyújtásának támogatása
6.4. Pénzügyi fedezet biztosítása a téli hideg időjárás(fagyveszély) elleni védekezésre.
vissza fel

Ügyfélfogadási rend

06-1-459-2100
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Anyakönyvi Iroda

06-1-459-2265
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő *8.15-18.00 13.30-18.00
Kedd *8.15-16.00
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök *8.15-16.00
Péntek 8.15-11.30

* haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése

Az utolsó sorszám - a napi ügyfélforgalomtól függően - legkésőbb az ügyfélfogadási idő vége előtt fél órával kerül kiadásra.

Az alábbi anyakönyvi ügyek intézése előzetes bejelentkezés és időpont egyeztetés alapján történik:

  • házassági névviseléssel, névváltoztatással,
  • születési családi és/vagy utónév módosításával,
  • megkülönböztető betűjellel, névkorrekcióval,
  • hazai anyakönyvezés iránti kérelemmel kapcsolatos anyakönyvi ügyek intézése,
  • házasságkötési szándék bejelentéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • születendő gyermekre tett teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele.

  • Fent részletezett anyakönyvi ügyek intézése - a házasságkötési szándék bejelentésének és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének kivételével - nincs az anyakönyvi esemény helyéhez, illetve lakóhelyhez kötve, az ez irányú kérelmeket bármely település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél elő lehet terjeszteni.

  • Előzetes időpont egyeztetése hivatali időben a 459-2176 telefonszámon lehetséges.

Ügyfeleink kényelme érdekében az anyakönyvi okirattal igazolni kívánt adatok elektronikus anyakönyvben történő rögzítése, az anyakönyvi esemény és a kérelmező azonosításához szükséges adatok anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címre történő megküldésével is kérelmezhető annak érdekében, hogy a kivonat másolatok kiállítása a kérelmező lakó, vagy tartózkodási helye szerint legközelebb eső település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél történhessen meg.

Családtámogatási Iroda

06-1-459-2277
1082 Budapest, Baross u. 66-68.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Kapcsolatok