Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2013. április 3.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

A képviselő testület üléséről készült videofelvétel


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat méltányossági kérelem és fellebbezések elbírálására
2. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
2.1. Beszámoló az átláthatósági nyilatkozattételre második alkalommal felkért szervezetekről
2.2. Javaslat a Budapest VIII., József u. 27. és Vajdahunyad u. 9. szám alatti telekingatlanok hasznosítására, valamint a kerületben kerékpártárolók létrehozására
2.3. A 2013. január 14. napjára kiírt „KSZ/2013 típusú” bérlakás pályázat eredményének megállapítása, és javaslat a „KSZ-II/2013 típusú” bérlakás pályázat újabb kiírására
3. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
3.1. Beszámoló a rendkívüli téli időjárási viszonyok során jelentkező feladatok ellátásáról és javaslat a lakosságvédelmi intézkedést igénylő önkormányzati feladatok hatékonyabb ellátására
3.2. Javaslat a Teleki téri piac elektromos hálózatának fejlesztésével és a tervezői művezetői feladatok ellátásával kapcsolatos döntések meghozatalára
4. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat közfeladat ellátási szerződés megkötésére a Szent Ignác Jezsuita Szakkollégium és a Jézus Társasága Alapítvánnyal
4.2. Javaslat háziorvosi szerződések módosítására
4.3. Javaslat a közfoglalkoztatottak munkaköri alkalmassági vizsgálata elvégzése tárgyában kötött Együttműködési Megállapodás megszüntetésére
5. Tájékoztatók
5.1. Tájékoztatás a visszavásárlási jog gyakorlásával kapcsolatos döntésekről
5.2. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
5.3. Tájékoztató a határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
6. Sürgősségi
6.1. MNP II.
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben