Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2019. augusztus 22.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

A képviselő testület üléséről készült videofelvétel


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Javaslat a kerületi konzultáció alapján Józsefváros rendjét és biztonságát szolgáló döntések meghozatalára
1.1. Javaslat a kerületi konzultáció alapján Józsefváros rendjét és biztonságát szolgáló döntések meghozatalára
1.2. Javaslat Feicht Rezsőné emlékének megőrzésére
2. Javaslat szénmonoxid érzékelő berendezés igénylésére vonatkozó települési támogatási forma létrehozására
2.1. Javaslat szénmonoxid érzékelő berendezés igénylésére vonatkozó települési támogatási forma létrehozására
3. Javaslat a „Felnőtt háziorvosi ügyeleti és sürgősségi feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési eljárás eredményének megállapítására és egyéb költségvetést érintő döntések meghozatalára
3.1. Javaslat a „Felnőtt háziorvosi ügyeleti és sürgősségi feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési eljárás eredményének megállapítására és egyéb költségvetést érintő döntések meghozatalára
4. Javaslat a JÓKÉSZ-szel kapcsolatos döntések meghozatalára
4.1. Javaslat a JÓKÉSZ-szel kapcsolatos döntések meghozatalára
5. Javaslat a Helyi Választási Bizottság és szavazatszámláló bizottság póttagjainak megválasztására
5.1. Javaslat a Helyi Választási Bizottság és szavazatszámláló bizottság póttagjainak megválasztására
6. Javaslat klímavészhelyzet kihirdetésére és a szükséges intézkedések megtételére
6.1. Javaslat klímavészhelyzet kihirdetésére és a szükséges intézkedések megtételére
7. Javaslat fellebbezés elbírálására ZÁRT ÜLÉS
7.1. Javaslat fellebbezés elbírálására ZÁRT ÜLÉS
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben