Józsefváros újjáépül, Idősbarát Önkormányzat, Családbarát Önkormányzat
KERESÉS

Kérelem közterület használatához

Közterület-használati kérelem benyújtása konténer kihelyezése esetében

 

A 7 naptári napot nem meghaladó konténer elhelyezése céljából történő közterület-használat esetében a közterület-használati hozzájárulás kiadására az alábbiak szerint van lehetőség:

-      Személyesen történő ügyintézés: Az ügyfél benyújtja a közterület-használati kérelmet. A kérelem benyújtásával egyidejűleg tájékoztatjuk az ügyfelet a befizetendő díj mértékéről. A díj befizethető postai úton csekken valamint átutalással a meghatározott bankszámlaszámra. A befizetéséről szóló igazolás bemutatása után azonnal kiadásra kerül a határozat. 

-      Elektronikus úton: A kérelmező elküldi a kitöltött közterület-használati kérelmet az alábbi e-mail címek egyikére: borosgsz@jozsefvaros.hu; gyuriczar@jozsefvaros.hu; gazdalkodas@jozsefvaros.hu.

Az ügyintéző ezt követően e-mailben értesíti az ügyfelet a közterület-használati díj összegéről és annak befizetéséhez szükséges adatokról. A kérelmező a közterület-használati díj befizetéséről szóló igazolást megküldi válaszlevelében. Ezt követően az ügyfél a határozatot azonnal az ügyfél részére e-mailen elküldi.

A közterület-használat díja konténer esetében:

-      Palotanegyedben: 4.157,- Ft/konténer/nap + ÁFA

        -      Józsefváros kezelésében lévő területeken, a Palotanegyeden kívüli részeken (József krt. – Könyves Kálmán           között): 3.300,- Ft/konténer/nap + ÁFA 

 

Letölthető dokumentumok

Ügyintézők

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
ügyintéző 459-2230
ügyintéző 459-2274
vissza fel

Ügyfélfogadási rend

06-1-459-2100
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Anyakönyvi Iroda

06-1-459-2265
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő *8.15-18.00 13.30-18.00
Kedd *8.15-16.00
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök *8.15-16.00
Péntek 8.15-11.30

* haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése

Az utolsó sorszám - a napi ügyfélforgalomtól függően - legkésőbb az ügyfélfogadási idő vége előtt fél órával kerül kiadásra.

Az alábbi anyakönyvi ügyek intézése előzetes bejelentkezés és időpont egyeztetés alapján történik:

  • házassági névviseléssel, névváltoztatással,
  • születési családi és/vagy utónév módosításával,
  • megkülönböztető betűjellel, névkorrekcióval,
  • hazai anyakönyvezés iránti kérelemmel kapcsolatos anyakönyvi ügyek intézése,
  • házasságkötési szándék bejelentéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • születendő gyermekre tett teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele.

  • Fent részletezett anyakönyvi ügyek intézése - a házasságkötési szándék bejelentésének és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének kivételével - nincs az anyakönyvi esemény helyéhez, illetve lakóhelyhez kötve, az ez irányú kérelmeket bármely település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél elő lehet terjeszteni.

  • Előzetes időpont egyeztetése hivatali időben a 459-2176 telefonszámon lehetséges.

Ügyfeleink kényelme érdekében az anyakönyvi okirattal igazolni kívánt adatok elektronikus anyakönyvben történő rögzítése, az anyakönyvi esemény és a kérelmező azonosításához szükséges adatok anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címre történő megküldésével is kérelmezhető annak érdekében, hogy a kivonat másolatok kiállítása a kérelmező lakó, vagy tartózkodási helye szerint legközelebb eső település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél történhessen meg.

Családtámogatási Iroda

06-1-459-2277
1082 Budapest, Baross u. 66-68.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Kapcsolatok