Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Kérelem közterület használatához

Közterület-használati kérelem benyújtására az alábbiak szerint van lehetőség:

 

A kérelmet a kérelmezett közterület-használat kezdő időpontja előtt, a hét napot meg nem haladó közterület-használat esetén legalább 8 munkanappal, a hét napot meghaladó közterület-használat esetén pedig legalább 15 nappal korábban kell benyújtani.

 

A kérelem benyújtásának módja

-        Gazdasági társaság esetén

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9. § (1) bekezdése értelmében a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal/ részére szóló kérelmét/beadványát kizárólag elektronikus módon terjesztheti elő.

Elektronikus kapcsolatfelvételre azonosítást követően az adott szervezet Cégkapuján keresztül van lehetőség oly módon, hogy a honlapon szereplő űrlapot a szervezet nevében elektronikusan ú.n. e-papíron  https://epapir.gov.hu/ kerül eljuttatásra a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal hivatali kapujára.

-        Egyéni vállalkozó esetén

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 8. § (1) bekezdése és 9. § (1) bekezdése értelmében a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal részére szóló kérelmét/beadványát kizárólag elektronikus módon terjesztheti elő.

Elektronikus kapcsolatfelvételre azonosítást követően az adott szervezet Cégkapuján keresztül van lehetőség oly módon, hogy a honlapon szereplő űrlapot a szervezet nevében elektronikusan ú.n. e-papíron  https://epapir.gov.hu/ kerül eljuttatásra a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal hivatali kapujára.

-        Természetes személy esetén

Tájékoztatom, hogy a hatályos jogszabályok értelmében (az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 8. § (1) bekezdés és 10. §)- a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal részére szóló kérelmét/beadványát személyesen, postai úton írásban, vagy elektronikus módon terjesztheti elő.

Elektronikus kapcsolatfelvételre azonosítást követően az adott szervezet Cégkapuján keresztül van lehetőség oly módon, hogy a honlapon szereplő űrlapot a szervezet nevében elektronikusan ú.n. e-papíron  https://epapir.gov.hu/ kerül eljuttatásra a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal hivatali kapujára.

Az e-mailen történő kapcsolatfelvétel nem minősül elektronikus ügyintézésnek.

 

Külön közterület-használati hozzájárulás nélkül, a tevékenység megkezdését megelőző 72 órán belül, de legkésőbb a használat megkezdésével egyidejűleg, bejelentés alapján használható közterület a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő közterületek használatáról és használatának rendjéről szóló önkormányzati rendelet 8.§-ában foglalt esetekben:

-        a magánszemély által, saját tulajdonában álló ingatlanhoz kapcsolódó tevékenységhez konténer elhelyezése céljából egy napot meg nem haladó közterület-használat esetén;

-        közérdekből elhelyezett építményekhez, közérdekből végzett tevékenységhez kapcsolódóan a rendeletben felsorolt esetekben, ideértve különösen a statikus vagy más szakértő, hatóság által megállapított élet- és balesetveszély megszüntetését, elhárítását szolgáló, 30 naptári napot meg nem haladó közterület-használatot;

-        politikai -, civil-, szociális tevékenységhez kapcsolódóan a rendeletben felsorolt esetekben.

A bejelentés módja

-        magánszemély által bejelentés benyújtása történhet személyesen, postai úton írásban, vagy elektronikus úton keresztül ú.n. e-papír rendszeren keresztül: https://epapir.gov.hu/

-          gazdasági társaságok, politikai -, civil-, szociális tevékenységet végző szervezetek esetén cégkapun keresztül ú.n. e-papír rendszeren keresztül: https://epapir.gov.hu/

 

 

 

 

Letölthető dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben