Önkormányzat Ügyintézés Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Józsefvárosi egyházi pályázat E-Józsefvárosi sportpályázat Józsefvárosi nemzetiségi pályázat Józsefvárosi civil és kulturális pályázat Ajánlja fel 1%-át józsefvárosi civil szervezeteknek!
KERESÉS

Gépjárműkárok

A Józsefvárosi Önkormányzat kezelésében és üzemeltetésében lévő úthálózaton, úthiba miatt keletkezett kár bejelentése: Az 1988. évi I. törvény alapján „A kártérítési követelést a kár keletkezését követően haladéktalanul”, öt napon belül személyesen kell a közút kezelőjéhez bejelenteni.

A káresemény bejelentése, kártérítést igénylő lap kitöltése személyesen a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. Városüzemeltetési Igazgatóság, Német utca 17-19. telephelyén történik.

Előzetesen a bejelentés e-mailben is megtehető, a varosüzemeltetes@jgk.hu címen. További információkról az alábbi telefonszámokon érdeklődhet:

06/1/782-3537 vagy 06/1/799-4213

A bejelentéshez szükséges okmányok:

·         a kárt, eseményt bejelentő személyi igazolványa

·         gépjárművet vezető vezetői engedélye

·         a gépjármű forgalmi engedélye

·         a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás igazolása

·         nyilatkozat casco biztosításról

·         ha nem a tulajdonos vagy az üzembentartó a bejelentő, akkor meghatalmazás.

A bejelentéshez mellékelni kell:

·         a káreseményt, illetve annak bekövetkezését a helyszínen észlelő tanúk nevét, lakcímét felismerhető fényképfelvételt, amennyiben készült a bekövetkezés helyszínéről.

·         rendőrségi intézkedés hivatalos jegyzőkönyvét, feljegyzését

 

Kérjük a káresemény során sérült alkatrészek megőrzését a káreljárás végleges befejezéséig.


 

Ügyintézők

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
ügyintéző459-2552
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

2020. június 1-től

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:

  • Hétfőn:13.30-18.00
  • Szerdán:08.15-16.30
  • Pénteken:08.15-11.30

A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.
A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.
Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található Budapest Baross u. 63-67. A beadványokat szintén itt adhatják le.

A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Szerdán:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Pénteken:9.00 – 11.00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben