Józsefváros újjáépül, Idősbarát Önkormányzat, Családbarát Önkormányzat
KERESÉS

Gépjárműkárok

A Józsefvárosi Önkormányzat kezelésében és üzemeltetésében lévő úthálózaton, úthiba miatt keletkezett kár bejelentése: Az 1988. évi I. törvény alapján „A kártérítési követelést a kár keletkezését követően haladéktalanul”, öt napon belül személyesen kell a közút kezelőjéhez bejelenteni.

A káresemény bejelentése, kártérítést igénylő lap kitöltése személyesen a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. Városüzemeltetési Igazgatóság, Német utca 17-19. telephelyén történik.

Előzetesen a bejelentés e-mailben is megtehető, a varosüzemeltetes@jgk.hu címen. További információkról az alábbi telefonszámokon érdeklődhet:

06/1/782-3537 vagy 06/1/799-4213

A bejelentéshez szükséges okmányok:

·         a kárt, eseményt bejelentő személyi igazolványa

·         gépjárművet vezető vezetői engedélye

·         a gépjármű forgalmi engedélye

·         a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás igazolása

·         nyilatkozat casco biztosításról

·         ha nem a tulajdonos vagy az üzembentartó a bejelentő, akkor meghatalmazás.

A bejelentéshez mellékelni kell:

·         a káreseményt, illetve annak bekövetkezését a helyszínen észlelő tanúk nevét, lakcímét felismerhető fényképfelvételt, amennyiben készült a bekövetkezés helyszínéről.

·         rendőrségi intézkedés hivatalos jegyzőkönyvét, feljegyzését

 

Kérjük a káresemény során sérült alkatrészek megőrzését a káreljárás végleges befejezéséig.


 

Ügyintézők

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
ügyintéző 459-2552
visszafel

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben