- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Ügyleírások
- A nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatásról
- A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettség, valamint az ellenőrzött bejelentés, engedély kiadása
- A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettség, valamint az ellenőrzött bejelentés, engedély kiadása
- Adó-és értékbizonyítvány
- Adóigazolás
- Adók módjára behajtandó köztartozások
- Adósságcsökkentési támogatás
- Adózó képviselete
- Alpolgármesteri Titkárság
- Anyakönyv
- ÚJ JÓKÉSZ - I. ÜTEM Partnerségi egyeztetés (2018 lezárult)
- ÚJ JÓKÉSZ - II. ÜTEM Partnerségi egyeztetés (2019)
- Útlevél
- Automatikus részletfizetési kedvezmény
- Állatvédelemmel és az állatok tartásával kapcsolatos intézkedések köre
- Általános közterület-felügyeleti feladatok
- Ápolási díj
- Átmeneti segély
- Átvezetési és kiutalási kérelem túlfizetés rendezéséhez
- Építmény-és telekadó
- Bejelentés-köteles kereskedelmi tevékenységekről
- Belföldi gépjárművek adója
- Belső ellenőrzési kézikönyv
- Bevásárlóközpont üzemeltetésének bejelentése
- Birtokvédelmi eljárás
- Címigazolás kérvényezése
- E-PER
- Egyéni vállalkozói igazolvány
- Fás szárú növények (fák, cserjék) kivágása, pótlása
- Gépjármű ügyintézés
- Gépjárműadó behajtás, adóellenőrzés
- Gépjárműkárok
- Gyámhivatal utcajegyzék 2012.
- Hagyaték
- Hagyatéki eljárás
- Hatósági bizonyítvány egészségügyi szolgáltatásra
- Helyi értékvédelem
- Hivatásos gondnokok félfogadása
- Időskorúak járadéka
- Idegenforgalmi adó
- Illetékek
- Integrált Településfejlesztési Stratégia (2020)
- Interaktív térkép- és térinformatikai rendszer
- Járműelszállítás és kerékbilincselés
- Jegyzői igazolás a 3,5 tonna össztömeget meghaladó tehergépjármű, autóbusz székhelyének, telephelyének bejegyzéséhez a közlekedési nyilvántartásba
- Kérelem a gépjármű-elhelyezési kötelezettség telken kívüli teljesítéséhez
- Kérelem közterület használatához
- Kérelem nyomtatványok
- Költségmentesség igénylése
- Közösségi kert kialakítása
- Közterületi filmforgatás
- Kerületi Építési Szabályzat (JÓKÉSZ)
- Kerületi Építési Szabályzat módosítása
- Kerületi parkolási engedélyek
- Lakásfenntartási támogatás és Lakbértámogatás és/vagy adósságkezelési szolgáltatatáshoz kapcsolódó lakásfenntartási támogatás
- Lakcímrendezési eljárás
- LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÁS
- LEZÁRULT - Partnerségi egyeztetés: PALOTAKÉSZ és GTKÉSZ adminisztrációs hibáinak javítása
- Magánfőzésre szolgáló desztilláló-berendezés tulajdonszerzése
- Magánszemély kommunális adója
- Működési engedély köteles kereskedelmi tevékenységek
- Mozgáskorlátozott parkolási igazolvány
- Parlagfű fertőzés, illegális szemétlerakás eljárások
- Partnerségi egyeztetés: ITS felülvizsgálat (2020)
- Partnerségi egyeztetés: NKSZKÉSZ módosítása
- Pénzfelszabadítás kérelem és eseti számadás
- Piacok, vásárok engedélyezése
- Reklámhordozók utáni építményadó
- Rendszeres szociális segély
- Súlyos mozgáskorlátozottak közlekedési kedvezményei
- Stratégiai és éves ellenőrzési tervek
- Szálláshely üzemeltetés bejelentése
- Személyi igazolvány
- Talajterhelési díj
- Talált tárgyak tekintetében követendő eljárás
- Tankönyvtámogatás
- Tartásdíj kérelem
- Tájékoztató az adóügyek elektronikus intézéséről
- Tájékoztatók
- Társasházak részére kiírt pályázat
- Társasházak törvényességi felügyelete
- Térfigyelő kamerák
- Telekalakítás engedélyezése
- Telekalakítás engedélyezése
- Településképi arculati kézikönyv és településképi rendelet
- Településképi eljárások
- Telepengedély-köteles tevékenységet folytató telepek engedélyezése
- Temetési segély
- Tervtanács
- Vezetői engedély
- Zaj és rezgésvédelemmel kapcsolatos információk
- Zenés, táncos rendezvény engedélyezése
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.
A Hivatallal a kapcsolatfelvétel telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).