Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Országgyűlési választás 2014

HVI hirdetmények

 Budapest 06. sz. Egyéni Választókerületi Választási Iroda

1. sz hirdetménye

 

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény (továbbiakban Ve.) rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát a Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Iroda vezetőjéről, helyetteseiről, az Iroda elérhetőségeiről és az ügyfélfogadás rendjéről.

 
Budapest 06. sz. Egyéni Választókerületi Választási Iroda vezetője:
 
Rimán Edina jegyző
Tel: + 36 1/459-2268
Fax: + 36 1/313-6696
E-mail: jegyzo@jozsefvaros.hu 

 
Általános és jogi helyettes:
Dr. Mészár Erika aljegyző
Tel: + 36 1/459-2163
Fax: + 36 1/313-6696
E-mail: meszare@jozsefvaros.hu
 
Szervezési és informatikai helyettes:
Dr. Kovács Gabriella aljegyző
Tel: + 36 1/459-2133
Fax: + 36 1/313-6696
E-mail: kovacsg@jozsefvaros.hu
 
A Választási Iroda elérhetőségei
Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Telefon: + 36 1/459-2216; + 36 1/459-2217
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu
Honlap: www.jozsefvaros.hu
 
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 8.15-18.00
Kedd: 8.15-16.00
Szerda: 8.15-16.30
Csütörtök: 8.15-16.00
Péntek: 8.15-13.30
(jogorvoslati határidő esetén iratbeadás 16.00 óráig)
 
Budapest, 2014. február 11.
 
Rimán Edina  sk.
Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi
Választási Iroda vezetője 

 

 

Budapest 06. sz. Egyéni Választókerületi Választási Iroda
2. sz. hirdetménye
 
 
A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény (továbbiakban Ve.) rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát, hogy a Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottság 2014. február 10. napján megtartotta alakuló ülését és megválasztotta elnökét és elnök-helyettesét, ezért a 2010. évben megválasztott 10. és 11. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottság tagjainak megbízatása megszűnt.
 
 
A Budapest 06. sz. OEVK Választási Bizottság
 
elnöke: dr. Galambos Károly
elnökhelyettese: Csabainé Lampert Ágnes
tagja: Donka Anita
póttagja: Merxné Németh Katalin
dr. Tringer Lászlóné
 
A választási bizottság választott tagjainak megbízatása a Ve. 33. § (3) bekezdésében foglaltak alapján a következő általános választásra létrehozott választási bizottság alakuló üléséig tart.
 
Jelölő szervezetek által megbízott tagok
 
dr. Lóránth József               a FIDESZ-Magyar Polgári Szövetség és a Kereszténydemokrata Néppárt képviseletében
Szilágyi Zsolt                       a Jobbik Magyarországért Mozgalom képviseletében
Ferenczy Lászlóné              a Magyar Szocialista Párt, Együtt- A Korszakváltók Pártja, Demokratikus Koalíció, Párbeszéd Magyarországért Párt, Magyar Liberális Párt képviseletében
Bálint Mónika              Lehet Más a Politika
Szabó Tamás              Jólét és Szabadság Demokrata Közösség
 
 
A Budapest 06. sz. OEVK Választási Bizottság elérhetősége:
Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. 
Fax: 313-66-96
Budapest, 2014. február 10.
 
 
Rimán Edina
Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi
Választási Iroda vezetője
 
 

Kapcsolódó dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.

Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.

A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:

Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)

Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben