KERESÉS

Köszöntő

Az önkormányzat intézkedései veszélyhelyzet idején

Zöld szám: 0680-277-256 (segítségkérés, tájékoztatás a koronavírus-járványhoz kapcsolódóan minden nap 8 és 20 óra között)

Köszöntöm a Józsefvárosi Önkormányzat honlapján!

Mi, józsefvárosiak szeretünk itt élni. Csodálatos történelmi, kulturális örökségünk van, gyönyörű épületeink, fáink és utcáink. De kerületünk igazi értéke mi magunk vagyunk: az itt élő emberek. Közösségünk polgármestereként az a célom, hogy olyan működési modellt hozzunk létre, amely visszaadja az önkormányzás szó valódi értelmét, a részvétel és a beleszólás jogát a saját helyi ügyeinkbe. Egy olyan otthonos, élhető, szolidáris és közös kerületet szeretnénk teremteni, ahol minden rendelkezésre álló forint a kerület lakóit szolgálja.

Hiszünk abban, hogy az önkormányzat nem gátja, hanem partnere a helyi kezdeményezéseknek, hogy az önkormányzat a helyi lakosok érdekvédője.

Nyilvánosak és nyitottak vagyunk, nem csak véget vetünk a korrupciónak, hanem számon kérhetően átláthatóvá tesszük az önkormányzat működését. Biztosítjuk mindazokat az emberi és polgári jogokat, amelyek az embereket megilletik, a hivatali munka során érvényesítjük az az esélyegyenlőséget, a teljesítmény tiszteletét, a szolidaritást és a méltányosságot.

Céljainknak megfelelően Józsefváros hivatalos honlapját fejleszteni fogjuk. Kérjük, hogy észrevételeivel, hozzászólásaival, Ön is segítse munkánkat, várjuk levelét a polgarmester@jozsefvaros.hu email címen

Pikó András
polgármester

Ügyfélfogadási rend

06-1-459-2100
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Anyakönyvi Iroda

06-1-459-2265
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő *8.15-18.00 13.30-18.00
Kedd *8.15-16.00
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök *8.15-16.00
Péntek 8.15-11.30

* haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése

Az utolsó sorszám - a napi ügyfélforgalomtól függően - legkésőbb az ügyfélfogadási idő vége előtt fél órával kerül kiadásra.

Az alábbi anyakönyvi ügyek intézése előzetes bejelentkezés és időpont egyeztetés alapján történik:

  • házassági névviseléssel, névváltoztatással,
  • születési családi és/vagy utónév módosításával,
  • megkülönböztető betűjellel, névkorrekcióval,
  • hazai anyakönyvezés iránti kérelemmel kapcsolatos anyakönyvi ügyek intézése,
  • házasságkötési szándék bejelentéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • születendő gyermekre tett teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele.

  • Fent részletezett anyakönyvi ügyek intézése - a házasságkötési szándék bejelentésének és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének kivételével - nincs az anyakönyvi esemény helyéhez, illetve lakóhelyhez kötve, az ez irányú kérelmeket bármely település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél elő lehet terjeszteni.

  • Előzetes időpont egyeztetése hivatali időben a 459-2176 telefonszámon lehetséges.

Ügyfeleink kényelme érdekében az anyakönyvi okirattal igazolni kívánt adatok elektronikus anyakönyvben történő rögzítése, az anyakönyvi esemény és a kérelmező azonosításához szükséges adatok anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címre történő megküldésével is kérelmezhető annak érdekében, hogy a kivonat másolatok kiállítása a kérelmező lakó, vagy tartózkodási helye szerint legközelebb eső település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél történhessen meg.

Családtámogatási Iroda

06-1-459-2277
1082 Budapest, Baross u. 66-68.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben