Építkezés hétvégi vagy éjszakai munkavégzés engedélyezése

A pihenőnapon vagy éjszakai időszakban történő munkavégzéshez részletes indoklással alátámasztott kérelmet kell benyújtani.

Segítségre lenne szüksége?
Ügyintézőink segítenek Önnek, és elmagyarázzák a szükséges lépéseket. Jöjjön el hozzánk egy rövid beszélgetésre. Foglaljon időpontot és várnia sem kell. Az időpontfoglaláshoz nem kell Ügyfélkapu regisztráció.

 Időpontfoglalás

Rövid leírás

A pihenőnapon (szombat, vasárnap és munkaszüneti napok), vagy éjszaka szükségessé váló építkezés esetében a környezetvédelmi hatóság előzetes hozzájárulását kell kérni. A hozzájárulás csak indokolt esetben, és az illetékes elsőfokú építésügyi hatóság véleményezése alapján adható ki.

Ügyintézés folyamata

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény szerint nyújthatják be az ügyfelek kérelmeiket/beadványaikat. Természetes személy esetén személyesen (1082 Budapest, Baross u. 63-67. II. emelet 210.), postai úton (1082 Budapest, Baross u. 63-67.) és elektronikus úton. Cégek esetén csak cégkapun keresztül.

Kérelemhez csatolandó iratok

  • Az építtető, beruházó, kivitelező által elkészített dokumentumnak tartalmaznia kell a munkafázis pontos megnevezését, időtartamát, a zajkeltés módját. A kérelmet a felelős műszaki vezető műszaki-technológiai szükségességet alátámasztó ellenjegyzésével kell ellátni.
  • Nincs formanyomtatvány. Szabad megfogalmazású kérelem szükséges.
28/2003.
(V.14.)
Önkormányzati rendelet
A zaj és rezgésvédelem helyi szabályozásáról*
Hatályos

Hatály kezdete: 2003. május 14.

Utolsó frissítés: 2022. május 10.

rendelet 153 KBPDF dokumentum

Határidők és díjak

Határidő: Ha minden előírt irat csatolásra kerül, akkor az Ákr. szerinti sommás eljárás (8 nap). Ha nincs minden irat csatolva, akkor teljes eljárásra (60 nap) kerül sor.

Díjak: Az eljárás illetékmentes.

Elektronikus ügyintézés

Az ügyintézés elektronikusan Epapíron keresztül: https://epapir.gov.hu/ lehetséges.

Ha nincs még Ügyfélkapuja, itt talál információt arról, hogyan hozhatja létre: https://ugyfelkapu.gov.hu/

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Igazgatási Iroda

1082 Budapest, Baross utca 63-67. II. em. igazgatas@jozsefvaros.hu +36 20/261-9981 (közterület-használat) +36 1/459-2164 +36 20/315-4385 (kereskedelmi és általános ügyintézés) (pénteki napokon!) +36 20/261-9981 (közterület-használat) (pénteki napokon!)

Ügyintézők

Balogh Ádám

hatósági ügyintéző

Hatósági Ügyosztálychevron_rightIgazgatási Iroda

meeting_room II. em. 205. email balogha@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2298

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!