Ha egy gépjárműben a Józsefvárosi Önkormányzat kezelésében és üzemeltetésében lévő úthálózaton úthiba miatt keletkezett kár, azt öt napon belül kell bejelenteni.
Rövid leírás
A Józsefvárosi Önkormányzat kezelésében és üzemeltetésében lévő úthálózaton, úthiba miatt keletkezett kár bejelentése.
Ügyintézés folyamata
Az 1988. évi I. törvény alapján „A kártérítési követelést a kár keletkezését követően haladéktalanul”, öt napon belül személyesen kell a közút kezelőjéhez bejelenteni.
A káresemény bejelentése, kártérítést igénylő lap kitöltése személyesen a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. Városüzemeltetési Igazgatóság Német utca 17-19. telephelyén történik.
A bejelentéshez szükséges okmányok
- a kárt, eseményt bejelentő személyi igazolványa
- gépjárművet vezető vezetői engedélye
- a gépjármű forgalmi engedélye
- a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás igazolása
- nyilatkozat casco biztosításról
- ha nem a tulajdonos vagy az üzembentartó a bejelentő, akkor meghatalmazás.
A bejelentéshez mellékelni kell
- a káreseményt, illetve annak bekövetkezését a helyszínen észlelő tanúk nevét, lakcímét felismerhető fényképfelvételt, amennyiben készült a bekövetkezés helyszínéről.
- rendőrségi intézkedés hivatalos jegyzőkönyvét, feljegyzését
Határidők és díjak
Kérjük a káresemény során sérült alkatrészek megőrzését a káreljárás végleges befejezéséig.
Elektronikus ügyintézés
Előzetesen a bejelentés emailben is megtehető a varosuzemeltetes@jgk.hu címen, de ez nem helyettesíti a szükséges dokumentumok leadását személyesen.
További információ: +361-782-3537 vagy +361-799-4213