Közérdekű bejelentések és panaszok

Közérdekű bejelentése vagy panasza van? Így tehet bejelentést.

Rövid leírás

Közérdekű bejelentése vagy panasza van? Így tehet bejelentést.

MI SZÁMÍT KÖZÉRDEKŰ BEJELENTÉSNEK VAGY PANASZNAK?

Ha az ügyfél bemutatja a személyazonosság igazolására alkalmas okmányát vagy ügyfélkapun keresztül küld bejelenést, vagyis megfelelően és hitelt érdemlően azonosítja magát, akkor a megkeresését közérdekű bejelentésként vagy panaszként kell kezelni

  • Közérdekű bejelentés: beazonosított személytől érkező bejelentés, mely olyan körülményre hívja fel a figyelmet, amelynek orvoslása vagy megszüntetése a közösség vagy az egész társadalom érdekét szolgálja, melynek kivizsgálása és megválaszolása a Panasztörvény előírásai szerint történik.
  • Panasz: beazonosított személytől érkező, a Panasztörvény előírásai szerint kivizsgálandó és megválaszolandó bejelentés, illetve kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más – így különösen bírósági, közigazgatási – eljárás hatálya alá.

A Panasztörvényt itt éri el: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300165.tv

Milyen csatornákon és hogyan lehet közérdekű bejelentést, panaszt tenni?

  • Személyesen szóban a Polgármesteri Hivatal bármely szervezeti egységénél (Budapest 1082 Baross utca 63-67.)
  • Írásban a Hivatal ügyfélkapuján keresztül epapíron: https://epapir.gov.hu/, postai úton (Budapest 1082 Baross utca 63-67.) vagy a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodáján (1082 Budapest, Baross utca 66-68.) is lehet írásban bejelentést tenni

A közérdekű bejelentések és panaszok megválaszolásának határideje 30 nap.

MI SZÁMÍT EGYÉB BEJELENTÉSNEK?

Tartalmában ugyanolyan, mint a közérdekű bejelentés vagy panasz, de amiatt, hogy nem mutatja be a személyazonosság igazolására alkalmas okmányt, nem a központi elektronikus azonosítási szolgáltatáson keresztül lép velünk kapcsolatba, vagy kifejezetten anonim (névtelen) szeretne maradni, a bejelentés kivizsgálására és kezelésére nem a Panasztörvényben előírtak szerint kell eljárni.

Milyen csatornákon és hogyan lehet egyéb bejelentést tenni?

Egyéb bejelentést

keresztül lehet tenni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ügyfélszolgálati Iroda

1082 Budapest, Baross u. 66–68. ugyfelszolgalat@jozsefvaros.hu +36 80/277-256 (zöld szám) +36 1/459-2100

Ügyintézők

Antalicz Zsolt

irodavezető

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room Baross utca 66-68 email antaliczzs@jozsefvaros.hu
Rácz Dóra Andrea

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room Baross utca 66-68, TÁM-PONT email raczd@jozsefvaros.hu
Sipos Barbara Rebeka

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room Baross utca 66-68, TÁM-PONT email siposbr@jozsefvaros.hu
Tokai Angéla

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room Baross utca 66-68, TÁM-PONT email tokai.angela@jozsefvaros.hu
Veres Ágnes

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room Baross utca 66-68, TÁM-PONT email veresa@jozsefvaros.hu
Szőke Szilvia

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői Kabinetchevron_rightÜgyfélszolgálati Iroda

meeting_room Baross utca 66-68 email szokesz@jozsefvaros.hu

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!