Közérdekű bejelentések és panaszok

Utolsó frissítés:

Közérdekű bejelentése vagy panasza van? Így tehet bejelentést.

Rövid leírás

Közérdekű bejelentése vagy panasza van? Így tehet bejelentést.

MI SZÁMÍT KÖZÉRDEKŰ BEJELENTÉSNEK VAGY PANASZNAK?

Ha az ügyfél bemutatja a személyazonosság igazolására alkalmas okmányát vagy ügyfélkapun keresztül küld bejelenést, vagyis megfelelően és hitelt érdemlően azonosítja magát, akkor a megkeresését közérdekű bejelentésként vagy panaszként kell kezelni

  • Közérdekű bejelentés: beazonosított személytől érkező bejelentés, mely olyan körülményre hívja fel a figyelmet, amelynek orvoslása vagy megszüntetése a közösség vagy az egész társadalom érdekét szolgálja, melynek kivizsgálása és megválaszolása a Panasztörvény előírásai szerint történik.
  • Panasz: beazonosított személytől érkező, a Panasztörvény előírásai szerint kivizsgálandó és megválaszolandó bejelentés, illetve kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más – így különösen bírósági, közigazgatási – eljárás hatálya alá.

A Panasztörvényt itt éri el: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300165.tv

Milyen csatornákon és hogyan lehet közérdekű bejelentést, panaszt tenni?

  • Személyesen szóban a Polgármesteri Hivatal bármely szervezeti egységénél (Budapest 1082 Baross utca 63-67.)
  • Írásban a Hivatal ügyfélkapuján keresztül epapíron: https://epapir.gov.hu/, postai úton (Budapest 1082 Baross utca 63-67.) vagy a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodáján (1082 Budapest, Baross utca 66-68.) is lehet írásban bejelentést tenni

A közérdekű bejelentések és panaszok megválaszolásának határideje 30 nap.

MI SZÁMÍT EGYÉB BEJELENTÉSNEK?

Tartalmában ugyanolyan, mint a közérdekű bejelentés vagy panasz, de amiatt, hogy nem mutatja be a személyazonosság igazolására alkalmas okmányt, nem a központi elektronikus azonosítási szolgáltatáson keresztül lép velünk kapcsolatba, vagy kifejezetten anonim (névtelen) szeretne maradni, a bejelentés kivizsgálására és kezelésére nem a Panasztörvényben előírtak szerint kell eljárni.

Milyen csatornákon és hogyan lehet egyéb bejelentést tenni?

Egyéb bejelentést

keresztül lehet tenni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ügyfélszolgálati Iroda

1082 Budapest, Baross u. 66–68. ugyfelszolgalat@jozsefvaros.hu +36 80/277-256 (zöld szám) +36 1/459-2100

Ügyintézők

Antalicz Zsolt

irodavezető

Jegyzői KabinetÜgyfélszolgálati Iroda

Baross utca 66-68 antaliczzs@jozsefvaros.hu
Rácz Dóra Andrea

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői KabinetÜgyfélszolgálati Iroda

Baross utca 66-68, TÁM-PONT raczd@jozsefvaros.hu
Sipos Barbara Rebeka

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői KabinetÜgyfélszolgálati Iroda

Baross utca 66-68, TÁM-PONT siposbr@jozsefvaros.hu
Tokai Angéla

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői KabinetÜgyfélszolgálati Iroda

Baross utca 66-68, TÁM-PONT tokai.angela@jozsefvaros.hu
Veres Ágnes

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői KabinetÜgyfélszolgálati Iroda

Baross utca 66-68, TÁM-PONT veresa@jozsefvaros.hu
Szőke Szilvia

ügyfélszolgálati munkatárs

Jegyzői KabinetÜgyfélszolgálati Iroda

Baross utca 66-68 szokesz@jozsefvaros.hu

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!