Közösségi fogadóóra
Az önkormányzat közösségi fogadóórát tart.
A közösségi fogadóóra egy olyan esemény,
ahol a lakók kérdezhetnek az önkormányzat munkatársaitól.
A közösségi fogadóórának a témája a lakók problémái.

Mire jó a közösségi fogadóóra?
A közösségi fogadóórán elmondhatod,
hogy mi zavar a lakóhelyeden.
Például elromlott a hinta a játszótéren.
Például nincs elég pad az utcában.
A közösségi fogadóórán elmondhatod a véleményedet.
Például, hogy tetszik az új közösségi kert.
Például, hogy nem tetszik a zaj,
ami az építkezés miatt van.

Józsefváros egy nagy kerület.
Józsefváros több negyedből áll.
A közösségi fogadóórán az alábbi negyedekről lesz szó:
- Palotanegyed
- Csarnok negyed
- Népszínház negyed
- Kerepesdűlő.

Kik lesznek ott?
A közösségi fogadóórán az önkormányzat munkatársai lesznek ott.
Például:
Pikó András.
Pikó András Józsefváros polgármestere.
A polgármester az önkormányzatot vezeti.

Rádai Dániel.
Rádai Dániel alpolgármester.
Rádai Dániel a városfejlesztésért felelős.
Például, hogy milyen legyen egy utca.
Például, hogy hogyan alakítsák át a parkokat.
Például, hogy hol menjenek az autók.

Udvarhelyi Tessza.
Udvarhelyi Tessza alpolgármester.
Udvarhelyi Tessza a szociális ellátásért felelős.
Szociális ellátás a szegények támogatása.
Például lakás biztosítása a szegényeknek.

Sátly Balázs.
Sátly Balázs alpolgármester és önkormányzati képviselő.
Sátly Balázs a pénzügyekért felelős.
Például, hogy az önkormányzat mire mennyi pénzt költ.

A közösségi fogadóórán ott lesznek az önkormányzati képviselők.
Minden negyednek van önkormányzati képviselője.
Az önkormányzati képviselő feladata,
hogy az adott terület érdekeit képviselje.
Könczöl Dávid,

dr. Erőss Gábor,

Shakkour Aram,

Oláh József,

Soós György,

A közösségi fogadóórán részt vesznek
más önkormányzati munkatársak is.
Mikor?
A közösségi fogadóóra június 17-én lesz.
A közösségi fogadóóra kedden lesz.
A közösségi fogadóóra 18 órakor kezdődik.
A közösségi fogadóóra 20 óráig tart.
Hol?
A H13 Kultpontban.
A H13 Kultpont címe: Horánszky utca 13.
A H13 Kultpont akadálymentes.

A közösségi fogadóórára online is becsatlakozhatsz.
Az online közvetítésen is fel tudod tenni a kérdéseidet.
Az online közvetítés linkje: www.facebook.com/jozsefvaros.hu
Ha szeretnél online becsatlakozni,
akkor június 17-én, 18 órakor lépj be a linkre.
A közösségi fogadóóra Facebook eseménye:
https://www.facebook.com/events/4086676568244526
További kérdés esetén keresd a Részvételi Iroda munkatársait.
Email cím: reszvetel@jozsefvaros.hu
Telefon szám: +36 1 459 21 39

