Általános adatok
A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Az Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatának címe: 1082 Budapest, Baross u. 66-68.
A Polgármesteri Hivatal központi száma (munkaidő alatt): 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Hétfő: 08.00-18.00
Kedd: 08.00-16.00
Szerda: 08.00-16.30
Csütörtök: 08.00-16.00
Péntek: 08.00-13.30
Ügyfélszolgálat/Polgármesteri Hivatal email címe: ugyfelszolgalat@jozsefvaros.hu
Polgármester: polgarmester@jozsefvaros.hu
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/ugyintezes/eugyintezes/
Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír).
Kutyabarát önkormányzat
A Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala kutyabarát. Kérjük, mielőtt kutyájával jön ügyet intézni, olvassa el a kutyabarát házirendet itt. Ami a legfontosabb, hogy mindig hozzon magával érvényes oltási könyvet!
Információ a házasságkötő teremről: A Józsefváros Önkormányzat kutyabarát, de ha Ön a ceremóniára szeretne kutyát is magával hozni, akkor házasságkötés/bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése esetén az anyakönyvvezetőnél előzetesen írásban nyilatkozni kell ezzel kapcsolatban, hogy a részleteket egyeztetni tudják.
A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30 (a Hivatal épülete zárva van, csak az Ügyfélszolgálat van nyitva. A szakügyintéző munkatársak távmunkában dolgoznak, ezért az egyes szervezeti egységeket telefonon lehet elérni. A mobilszámok a szervezeti egységeknél találhatóak itt >>>)
A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.30 – 18.00
Kedd: 12.45 – 16.00
Szerda: 08.15 – 16.30
Ügyfélszolgálat (Baross u. 66-68.)
hétfő: 8.00-18.00
kedd: 8.00-16.00
szerda: 8.00-16.30
csütörtök: 8.00-16.00
péntek: 8.00-13.30
TÁMPONT Információs Szolgálat (Baross u. 63-67.):
hétfő: 8.15-18.00
kedd: 8.15-16.00
szerda: 8.15-16.30
csütörtök: 8.15-16.00
Pénztár (Baross u. 63-67. földszinti akadálymentes bejárat mellett):
hétfő: 9.00-12.00
szerda: 9.00-12.00
Anyakönyvi iroda
Az Anyakönyvi Iroda hétfőtől csütörtökig 8.15-től 10.00 óráig fogadja az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat.
Az Anyakönyvi Iroda hétfőtől csütörtökig 8.15-től 10.00 óráig a 1082 Budapest, Baross utca 63-67. szám alatti irodahelyiségben fogadja a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben kérjük, a munkaszervezés megkönnyítése érdekében foglaljon előzetesen időpontot: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/szervezeti-egysegek/anyakonyvi-iroda/
Közterület-felügyeleti Ügyosztály (Német utca 15.)
Ügyfélfogadási rend: munkanapokon: 08.00-16.00 óráig
Online időpontfoglalás
Az egyes ügyekhez itt tud online időpontot foglalni: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu
Elérhetőségek
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/
Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?
Online: https://jozsefvaros.hu/ugyintezes/letoltheto-nyomtatvanyok/
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/