Biciklioktatás felnőtteknek

Utolsó frissítés: 2025. december 12. (létrehozva: 2025. május 23.)

Biciklioktatást szervez az önkormányzat.

A biciklioktatáson megtanítanak biciklizni.

A biciklioktatás felnőtteknek szól.

A biciklioktatást a Velo Budapest munkatársai tartják.

A biciklioktatás ingyenes.

Nem kell érte fizetni.

A biciklioktatás 4 alkalomból áll.

Az alkalmak mindig vasárnap vannak.

A biciklioktatás június 1-jén kezdődik.

A biciklioktatás időpontjai:
június 1.
június 15.
június 22.
június 29.

A biciklioktatás 10 órától 12.30 percig tart.

Ajánlott minden alkalommal elmenni.
Az fog megtanulni biciklizni,
aki az összes alkalomra elmegy.
A biciklioktatás a Horváth Mihály téren kezdődik.
A Horváth Mihály téren a nagy lámpa alatt.

A biciklioktatásra jelentkezni kell.

A jelentkezési lap itt található: https://jozsefvaros.hu/kerdoiv/bringaoktatas-felnotteknek-jozsefvarosban-2025-regisztracio/

A biciklioktatásra telefonon is jelentkezhetsz.
Telefonszám: 06-1/459-2111

A biciklioktatásra május 20-ig lehet jelentkezni.

Ha van saját biciklid,
akkor vidd magaddal a biciklioktatásra.

Ha nincs biciklid,
akkor azt jelezd a jelentkezési lapon.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!