Felfrissülési lehetőségek a melegben

Utolsó frissítés: 2026. július 3. (létrehozva: 2026. július 3.)

 

Június 20-tól hőségriadót rendeltek el. 

Mi az a hőségriadó? 

A hőségriadó egy figyelmeztetés. 

Tájékoztatás a tartós melegről. 

A kerületben 57 ivókút van. 

Az ivókutakat egy honlapon összegyűjtötték. 

A főváros összes ivókútját itt találod: 

husito.budapest.hu 

Józsefvárosban 12 párakapu működik. 

Mi az a párakapu? 

Egy kültéri vízpermetező eszköz. 

Az alábbi helyeken található:  

  • Gutenberg tér játszótér 
  • Mátyás tér játszótér 
  • Horváth Mihály tér park 
  • Kálvária tér (nagy) játszótér 
  • Losonci tér játszótér 
  • Teleki László tér játszótér 
  • Golgota tér park 
  • Tisztes utca játszótér 
  • Déri Miksa utca játszótér előtt 
  • Déri Miksa utca rendelő előtt 
  • Bacsó Béla utca (Bérkocsis utca – Rákóczi tér között) 
  • Bláthy Ottó utca pihenőpark. 

5 szökőkút működik a kerületben: 

  • a Mikszáth Kálmán téren, 
  • a Kálvária téren, 
  • a Horváth Mihály téren,  
  • a Golgota téren és 
  • a Teleki László téren. 

Hűtött ügyfélterekbe is bárki bemehet. 

Nyitvatartási időben lehet bemenni. 

Ezekre a helyekre lehet bemenni: 

  • JGK Zrt. Parkolási Ügyfélszolgálat  

1084 Budapest, Német utca 17-19. 

  • Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Iroda 

1082 Budapest, Baross utca 66-68. 

  • Lélek Ház (meghosszabbított nyitvatartással) 

1086 Budapest, Koszorú utca 4-6. 

  • Víg Otthon Idősek Klubja  

1084 Budapest, Víg utca 18. 

  • Ciklámen Idősek Klubja  

1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 17. 

  • Őszikék Idősek Klubja  

1082 Budapest, Baross utca 109. 

  • Napraforgó Idősek Klubja  

1089 Budapest, Delej utca 34. 

  • Reménysugár Idősek Klubja  

1084 Budapest, Mátyás tér 4. 

  • Kesztyűgyár Közösségi Ház 

1084 Budapest, Mátyás tér 15. 

  • H13 Kultpont 

1085 Budapest, Horánszky utca 13. 

  • Józsefvárosi Múzeum 

1085 Budapest, József körút 70.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!