Indul a szavazás a részvételi költségvetésen

Utolsó frissítés: 2025. december 12. (létrehozva: 2025. szeptember 16.)

A részvételi költségvetésen a józsefvárosi lakosok dönthetik el,

hogy az önkormányzat mire költsön pénzt.

Milyen lépésekből áll a részvételi költségvetés?

Ötletbeadás.

Ötlet megvizsgálás.

Szavazás.

Megvalósítás.

Szavazás

Jelenleg itt tart a folyamat. 

Szeptember 1-től indul a szavazás.

Ki szavazhat?

Minden józsefvárosi lakos szavazhat,

aki betöltötte a 16. életévét.

Hol tudsz szavazni személyesen?

A Józsefvárosi Önkormányzat Ügyfélszolgálatán.

Cím: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.

Nyitvatartás

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30

Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.30

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1/459-2100

Ügyfélszolgálat ingyenes telefonszáma: +36 80/277-256

Személyesen tudsz szavazni a Dankó udvarban. 

Cím: 1086 Budapest, Dankó utca 18.

A Dankó udvar minden nap nyitva van. 

A Dankó udvar 8 órától 20 óráig van nyitva. 

A Dankó udvar munkatársainak email címe: info@dankoudvar.hu

Hogyan szavazhatsz online?

Az online szavazáshoz regisztrálni kell. 

Regisztrálni ezen az oldalon tudsz: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/bejelentkezes/ 

A regisztráció után ezen a linken szavazhatsz: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/

Kattints a Részvételi költségvetés menüpontra. 

Hogyan működik a szavazás?

A szavazáson a 8. kerület különböző részekből áll.

A 8. kerületet körzetekre osztották. 

A 01-es körzet a kék.

A 02-es körzet a sárga. 

A 03-as körzet a piros. 

A 04-es körzet a zöld,

ami a teljes kerületet jelöli. 

Mindenki összesen 7 ötletre szavazhat. 

A saját körzetben 3 ötletre lehet szavazni. 

A saját körzet az a hely,

ahol laksz. 

A másik körzetekben 1-1 ötletre lehet szavazni. 

A teljes kerületen belül 2 ötletre lehet szavazni. 

A korábbi nyertes ötleteket itt találod:

https://reszvetel.jozsefvaros.hu/reszveteli-koltsegvetes/nyertes-otletek-kovetese/

Szeretnél segíteni?

A Részvételi Iroda várja az önkéntesek jelentkezését. 

Az önkéntesek segítenek szavazatot gyűjteni. 

Az önkéntesek segítenek pultozni. 

Az önkéntesek segítenek programot szervezni. Önkéntes segítőnek itt tudsz jelentkezni: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/kerdoiv/jelentkezz-onkentesnek-a-kozossegi-reszveteli-irodahoz/

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!